Balandžio 4 dieną iš Estijos pakilę naikintuvai atpažino ir palydėjo Rusijos transporto orlaivį „Tu-134“, skridusį iš Rusijos pagrindinės dalies į Karaliaučiaus sritį. Orlaivis skrido pagal planą, su įjungtu automatiniu atsakikliu ir ryšį su skrydžių centrais palaikė. Šį orlaivį pasitiko du Rusijos naikintuvai „Su-27“, atskridę iš Karaliaučiaus, jie nepalaikė radijo ryšio nebuvo įsijungę atsakiklio ir nepateikė skrydžio plano.
Balandžio 7 dieną NATO naikintuvai iš Estijos atpažino ir palydėjo Rusijos transporto orlaivį „Il-76“, kuris skrido iš Karaliaučiaus į Rusijos pagrindinę dalį pagal planą, su įjungtu automatiniu atsakikliu ir palaikydamas ryšį su skrydžių valdymo centrais.
Balandžio 8 dieną iš Šiaulių pakilę NATO oro policijos naikintuvai lydėjo penkis Rusijos orlaivius. Palydėtas transporto lėktuvas „An -12“, skridęs iš Rusijos pagrindinės dalies į Karaliaučiaus sritį be skrydžio plano, be autoatsakiklio, palaikęs ryšį su skrydžių valdymo centrais.
Taip pat palydėtas transporto lėktuvas „Il-18“. Jis skrido iš Rusijos pagrindinės dalies į Karaliaučių pateikęs planą, palaikydamas ryšį ir įjungęs automatinį atsakiklį. NATO naikintuvai iš Šiaulių taip pat lydėjo transporto orlaivį „Tu-134“, tvarkingai skridusį iš Karaliaučiaus į pagrindinę Rusijos dalį, bei du „Su-27“ naikintuvus, kurie lydėjo tą transporto orlaivį. Naikintuvai skrido iš Karaliaučiaus srities nepateikę skrydžio plano, neįjungę radiolokacinių atsakiklių ir nepalaikydami radijo ryšio su skrydžių valdymo centrais. Palydėję transporto lėktuvą „Tu-134“, naikintuvai grįžo į Karaliaučiaus sritį.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.