Dar ketvirtadienį S.Peterhanselis pradūrė ratą, o automobilyje nustojo veikti hidraulinė pakėlimo sistema, todėl rato keitimo procedūra tapo labai sudėtinga. Negana to, sugedo ir vairo stiprintuvas. Penktadienį problemos nesibaigė ir S.Peterhanselis prarado dar 40 minučių.
„Pirmus 200 km važiavome geru tempu, bet tada pradūrėme padangą. Keičiant ratą sugedo hidraulinė pakėlimo sistema. 2 valandas ardėme automobilį. Dėl hidraulinės sistemos gedimo praradome ir vairo stiprintuvą. Šiandien vėl turėjome problemų – pasirodė įspėjimas, jog vairuoti automobilį gali būti nesaugu, tada iškvietėme inžinierius, išlipome iš automobilio ir sugaišome dar 40 minučių. Tai buvo siaubingas etapas“, - sakė prancūzas, bendroje įskaitoje turintis jau 3 val. 23 min. 4 sek. deficitą.
Kitiems „Audi“ pilotams „48 valandų iššūkis“ klostėsi kur kas geriau. Ispanas Carlosas Sainzas įsitvirtino pirmoje bendros įskaitos vietoje, o jo komandos draugas švedas Mattiasas Ekstromas dabar yra antras. Panašu, kad pergalę iš „Audi“ dabar gali atimti nebent „Prodrive“ pilotas Sebastienas Loebas, atsiliekantis beveik pusvalandį. Kiti pilotai pralaimi daugiau nei valandą.