„Dakaro ralyje nebeliks keturračių klasės... Jie ruošiasi išbraukti kategoriją, kurioje anksčiau susirinkdavo 60 pilotų. Vėliau taisyklės buvo taip koreguojamos, kad keturratininkų skaičius vis mažėtų.
Tai buvo daryta tol, kol dalyvių bus tiek mažai, kad kategorija būtų išbraukta. Kai ralis vyko Pietų Amerikoje, tai buvo viena iš prestižinių kategorijų, o dabar jie ją tiesiog „nužudė“. Aš tame nematau jokios logikos“, – teigė P.Copetti, kuris 2017 m., 2021 m. ir 2023 m. Dakaro keturračių klasėje iškovojo trečią vietą.
#DakarRally: "They killed a category without any logic. How sad!"
Pablo Copetti, who finished third in Quad at the 2023 Dakar Rally but skipped this year's race due to funding and disapproving of the ASO's new eligibility criteria, lamenting the state of the class today pic.twitter.com/IhrBU57orcREKLAMAREKLAMA— Justin Nguyen (@ZappaOMatic) March 28, 2024
P.Copetti turėjo omenyje tai, kad reikalavimai startuoti Dakaro ralio keturračių klasėje pastaruoju metu buvo labai aukšti. Tam reikėjo įvykdyti bent vieną iš 3 sąlygų: turėti bent 5 Dakaro ralių patirtį, lenktyniauti bent trijose pasaulio čempionato etapuose arba užsiregistruoti dalyvauti pasaulio čempionato įskaitoje.
P.Copetti naujieji reikalavimai labai nepatiko, be to, jis turėjo finansinių problemų, todėl 2024 m. Dakare net nestartavo.
Šiemet Dakaro ralį keturračių klasėje pradėjo vos 10 sportininkų, o didžioji dalis jų neįveikė visų greičio ruožų. Laisvydas Kancius šių metų ralį baigė 4-as, Antanas Kanopkinas buvo klasifikuotas 5-as.
Keturračių klasės dalyvių skaičiui mažėjant, ėmė augti „Challenger“ ir SSV klasių dalyvių skaičiai. Anot Ispanijos žiniasklaidos, dalis keturratininkų kaip tik ir svarsto pereiti į bagių klasę.