„Bugatti“ oficialiai pareiškė, kad baigė gaminti superautomobilį „Bugatti Veyron“. Paskutinis egzempliorius buvo pagamintas praėjusią savaitę ir iškeliavo už Atlanto, į JAV.
Tai automobilis ,kuris į istoriją pateko ne vien tik dėl įspūdingų techninių charakteristikų, bet ir kainos – „Veyron“ kainavo 1,7 mln. JAV dolerių. Tiesa, šiuo metu dar galima užsisakyti naują „Veyron“ su nuimamu stogu.
Visi šio pasaulio turčiai liūdėti neturėtų, nes „Bugatti“ ruošiasi naujo modelio gamybai. Manoma, kad „Volkswagen“ jau konkrečiai apsisprendė dėl naujo „Bugatti“ modelio gamybos. Juo taps ne toks ekstremalus nei „Veyron“, bet dar solidesnis ir monumentalesnis penkiaduris „16C Galibier“.
„Bugatt 16C Galibier“ konceptas buvo pristatytas jau anksčiau, panašu, „Volkswagen“ tyrė galimų pirkėjų reakciją. Sprendimas keltis į tiesiog prabangių sedanų rinkos segmentą yra paprasčiausiai paragmatiškas. Užteks rodyti rodyti ambicijas siekti serijinių automobilių techninių parametrų rekordų. Juk „Bugatti Veyron“ buvo parduodamas pigiau, nei kainavo jo gamyba. Nuspręsta, kad metas orientuotis į didesnius pinigus.
O pinigai bus tikrai nemaži. „Bloomberg“ skelbė, kad penkių durų „Bugatti“ kaina prasidės nuo 1,4 milijono JAV dolerių. Tai nemažai, ypač, jei pasitvirtins gandai, kad šiam automobiliui bus naudojama tokiame rinkos segmente jau plebėjiškai atrodančio „Audi A8“ platforma.