Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Citroen“ neseniai pristačiusi naujos kartos „C4 Picasso“ vienatūrį, džiaugėsi komplimentų gausa, kuri atkeliaudavo iš automobilių tema rašančių žurnalistų, markės gerbėjų ir paprastų žmonių, kurie ieško šeimyninio automobilio.
Šiandien prancūzai pristatė didesnį, talpesnį ir erdvesnį „Grand C4 Picasso“. Kaip ir ankstesnės kartos modelis, taip ir naujoji vienatūrių šeima bus siūloma su dvejomis versijomis. Pirmoji bus penkiavietė „C4 Picasso“, o modelis su septyniomis vietomis ir tradiciškesniais vienatūrio gabaritais bus vadinamas „Grand C4 Picasso“.
Kaip ir mažesnysis „C4 Piccaso“, taip ir „Grand“ modelis yra sukurtas ant tos pačios „EMP2“ modulinės platformos. Pasak kompanijos, naujasis modelis dabar yra maždaug 110 kilogramų lengvesnis, dinamiškesnis, erdvesnis, ekologiškesnis ir kas be ko ekonomiškesnis. Nors naujasis „Grand“ modelis yra trumpesnis, tačiau turi ilgesnę ratų bazę.
Prancūziškų vienatūrių gerbėjus nustebins ne tik erdvesnis interjeras ar patogesnis patekimas į trečią sėdynių eilę, bet ir 69 litrais didesnis bagažinės tūris. Bagažinės tūris dabar siekia 645 litrus su visomis sėdynių eilėmis. Nulenkus trečią sėdynių eilę, tūris padidės iki 714 litrų.
Didžiausias „Citroen“ minivenas bus komplektuojamas su naujais benzininiais ir dyzeliniais agregatais. Pasak kompanijos, populiariausi turėtų būti „BlueHDi 150“ agregatas ir „e-HDi 90“ motoras. Abudu varikliai išmeta mažiau negu 110 g/km Co2 ir suvartoja maždaug keturis litrus degalų šimtui kilometrų.
Bazinėje įrangoje automobilis turės panoraminį stoglangį, septynių colių lietimui jautrų ekraną, dvylikos colių skaitmeinius ciferblatus, oro kondiocinierių, elektra valdomus langus ir veidrodėlius, lengvo lydinio ratlankius.
„Citroen“ neseniai pristačiusi naujos kartos „C4 Picasso“ vienatūrį, džiaugėsi komplimentų gausa, kuri atkeliaudavo iš automobilių tema rašančių žurnalistų, markės gerbėjų ir paprastų žmonių, kurie ieško šeimyninio automobilio.
Šiandien prancūzai pristatė didesnį, talpesnį ir erdvesnį „Grand C4 Picasso“. Kaip ir ankstesnės kartos modelis, taip ir naujoji vienatūrių šeima bus siūloma su dvejomis versijomis. Pirmoji bus penkiavietė „C4 Picasso“, o modelis su septyniomis vietomis ir tradiciškesniais vienatūrio gabaritais bus vadinamas „Grand C4 Picasso“.
Kaip ir mažesnysis „C4 Piccaso“, taip ir „Grand“ modelis yra sukurtas ant tos pačios „EMP2“ modulinės platformos. Pasak kompanijos, naujasis modelis dabar yra maždaug 110 kilogramų lengvesnis, dinamiškesnis, erdvesnis, ekologiškesnis ir kas be ko ekonomiškesnis. Nors naujasis „Grand“ modelis yra trumpesnis, tačiau turi ilgesnę ratų bazę.
Prancūziškų vienatūrių gerbėjus nustebins ne tik erdvesnis interjeras ar patogesnis patekimas į trečią sėdynių eilę, bet ir 69 litrais didesnis bagažinės tūris. Bagažinės tūris dabar siekia 645 litrus su visomis sėdynių eilėmis. Nulenkus trečią sėdynių eilę, tūris padidės iki 714 litrų.
Didžiausias „Citroen“ minivenas bus komplektuojamas su naujais benzininiais ir dyzeliniais agregatais. Pasak kompanijos, populiariausi turėtų būti „BlueHDi 150“ agregatas ir „e-HDi 90“ motoras. Abudu varikliai išmeta mažiau negu 110 g/km Co2 ir suvartoja maždaug keturis litrus degalų šimtui kilometrų.
Bazinėje įrangoje automobilis turės panoraminį stoglangį, septynių colių lietimui jautrų ekraną, dvylikos colių skaitmeinius ciferblatus, oro kondiocinierių, elektra valdomus langus ir veidrodėlius, lengvo lydinio ratlankius.