Antanas Kanopkinas pasakojo, kad optimalių keturračio nustatymų paieškos vyksta bandymų keliu, todėl kartais vienas ar kitas parametras būna pakeistas ne ta linkme, kur reikėtų: „Buvo sunki diena, klaidi navigacija. Vakar buvo viskas gerai, bet nutarėme dar šiek tiek pareguliuoti keturratį. Reguliavimas įvyko ne į tą pusę, tai šiandien technika nebuvo tokia dinamiška, o atitinkamai ir važiavimo tempas kitoks. Tuo pačiu tiek rezultatas, tiek nuotaika atitinkami, bet džiaugiuosi surinkęs naudingos informacijos, nieko didelio taip pat neiškrėtėm. Važiuosime toliau.“
Lenktynininkas sakė, kad šiandien, pirmą kartą per kelis metus, visiškai prakiuro duslintuvas. Ši situacija turi būti išspręsta iki antradienio starto, tad mechanikams teks eiti miegoti vėliau.
Mindaugas Skudutis, grįžęs iš pusantro šimto kilometrų smėlynais ir miškais, sakė, kad greitis šiandien buvo geras, su navigacijos iššūkiais tvarkytis pavyko gerai, tačiau trasoje turėjo ne vieną nuotykį.
„Diena buvo smagi, ilga, daug dulkių ir karšta. Startavome anksti, tai karščio dar negavome tiek daug. Sportine prasme viskas kaip ir gerai. Buvo nemažai sudėtingų navigacinių vietų, bet panašu, kad viską teisingai pravažiavau ir baudų neturėčiau gauti – vakar gavau už tris nepaimtus taškus“, – pasakojo M. Skudutis.
Taip pat, trasoje teko sutikti ir netikėtų transporto priemonių: „Tankai pradėjo važinėti po poligoną, tai vienoje vietoje išvažiavo iš šalutinio kelio prieš mane, o kitoje vietoje teko lenkti juos trasoje. Įspūdingas vaizdas, kurį ne kasdieną galima patirti. Tiesa, viskas baigėsi ne taip smagiai – pravažiavęs šią atkarpą truputį susivėlinau su kelio knygos skaitymu. Pristabdžiau norėdamas atsekti kur važiuoti, bet pasitaikė gili duobė ir teko verstis per priekį. Gerai, kad viskas gerai – aš ir technika sveiki. Laukiame rytojaus.“