Kovo pabaigoje debiutuosiantis modelis bus komplektuojamas su 6 ir 8 cilindrų varikliais. Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis „Cadillac“ flagmanas bus pirmasis kompanijos modelis gausiantis hibridinę jėgainę, tačiau „Cadillac“ to dar nepatvirtino.
Tikėtina, jog „CT6“ turės nemažai panašumų į „Cadillac Elmiraj“ koncepcinį automobilį, kuris sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų.
„Cadillac CT6“ - įsiminkite šį vardą, nes tai bus naujausias ir pažangiausias „Cadillac“ kompanijos modelis, kuris žengs į S klasės „Mercedes Benz“ ir „Maserati Quattrporte“ teritoriją.
Nors naujasis „Cadillac“ modelis bus pristatytas tik už poros savaičių, tačiau „Cadillac“ norėdama sudominti prašmatnių automobilių gerbėjus, paviešino nuotrauką, kurioje matyti būsimo flagmano struktūra.
„Cadillac“ teigia, jog „CT6“ platforma buvo pagaminta iš 13 skirtingų medžiagų. Du trečdaliai sudaro aliuminis, kuris leido platformos svorį sumažinti maždaug 90 - 100 kilogramų.
„Cadillac CT6“ - įsiminkite šį vardą, nes tai bus naujausias ir pažangiausias „Cadillac“ kompanijos modelis, kuris žengs į S klasės „Mercedes Benz“ ir „Maserati Quattrporte“ teritoriją.
Nors naujasis „Cadillac“ modelis bus pristatytas tik už poros savaičių, tačiau „Cadillac“ norėdama sudominti prašmatnių automobilių gerbėjus, paviešino nuotrauką, kurioje matyti būsimo flagmano struktūra.
„Cadillac“ teigia, jog „CT6“ platforma buvo pagaminta iš 13 skirtingų medžiagų. Du trečdaliai sudaro aliuminis, kuris leido platformos svorį sumažinti maždaug 90 - 100 kilogramų.