„Maserati Levante“ bus „Ghibli“, „Quattroporte“ ir „Jeep“ visureigių hibridas. Nors „Levante“ naudos prašmatnių sedanų platformą, tačiau keturių varančiųjų ratų pavara atkeliaus iš „Grand Cherokee“. „Levante“ taip pat turės iš aliuminio pagamintą kėbulą. Tuo tarpu pakabos komponentai, stabdžių ir vairo mechanizmo sistemos bus visiškai naujos, sukurtos „Maserati“ dirbtuvėse.
Gatvėse užfiksuotas „Levante“ prototipas vis dar kamufliažą, leidžiantį paslėpti visas naujo modelio kėbulo linijas. Tačiau, jeigu pasižiūrėtume į gatvėje užfiksuoto prototipo ir iš patentų biuro pabėgusias nuotraukas - pamatytume, jog priekinė dalis bus labai panaši į „Ghibli“ ir „Quattroporte“. Tuo tarpu galinė automobilio dalis, o tiksliau - galiniai žibintai, labai primins „Maserati Gran Turismo“ ir „Alfa Romeo Giulia“.
Variklių gama nebus labai plati. Kiekvienas „Levante“ modelis, nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, bus komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų sistema ir „ZF“ 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Benzininių motorų gamoje bus du 6 cilindrų turbo-benzininiai agregatai, kurių pajėgumas sieks 350 ir 450 arklio galių. Jeigu 6 cilindrų jėgos jums neužteks, galėsite pasirinkti 8 cilindrų turbo-benzininį motorą išspaudžiantį net 560 arklio galių.
Ekonomiškų ir galingų dyzelinių motorų gerbėjai galės pasirinkti 3.0 litrų, 6 cilindrų „VMotori“ agregatą, kuris priklausomai nuo modifikacijos išvystys 250, 275 arba 340 arklio galių.
Kitais metais pasirodysiantis „Maserati“ visureigis turėtų labai stipriai padidinti markės automobilių pardavimus visame pasaulyje, ypač Jungtinėse Valstijose. Taip pat nereikėtų išskirti ir Lietuvos.