Britų leidinio „Autocar“ specialistai teigia, kad sužinojo daugiau dar neviešintų detalių apie būsimą klasikinės komponuotės „Subaru“ automobilį, kuris kuriamas drauge su „Toyota“ kompanija. Šie automobiliai debiutuos jau netrukus, Tokijo automobilių parodoje.
Teigiama, kad „Subaru BRZ“ galės pasigirti pačiu žemiausiu svorio centru, tarp visų serijinių automobilių. Panašu, tai opozicinių motorų komponavimo specialistų iš „Subaru“ nuopelnas, nes būtent šios kompanijos specialistai kuruoja visą inžinerinę šių automobilių kūrimo dalį.
Teigiama, dviejų litrų darbo tūrio opozicinis „Subaru“ variklis bus aprūpintas „Toyota“ tiesioginio įpurškimo sistema, o variklio bloko galvutes šiam motorui kūrė „Yamaha“. Teigiama, kad „Toyota“ versijoje variklis pasieks 200 a.g., o po „Subaru“ variklio dangčiu – 260 a.g.
Kaip teigia britų leidinio ekspertai, japonai iš „Subaru“ pagrindiniu savo kupe konkurentu laiko „Volkswagen Scirocco“, todėl klasikinės komponuotės „japono“ kaina bus panaši, kaip ir vokiško konkurento.