Kalbama apie laisvą darbuotojų judėjimą visame pasaulyje, prekybos mokesčius, ir ypatingą teisinį reguliavimą.
„Airbus“ vadovybė leidiniui pabrėžė, kad šiuo metu egzistuojantys bendrovės projektai, tokie kaip „A320“ ir „A380 Superjumbo“, bus įgyvendinami Didžiojoje Britanijoje. Tačiau, jeigu britų valdžia neatsižvelgs į bendrovės reikalavimus, tai naujosios kartos lėktuvų konstravimas bus perkeltas į kitas šalis.
„Labai lengva sukurt naują fabriką naujiems projektams kokioje nors kitoje vietoje pasaulyje. Mes turėsime daugybę pasiūlymų“, – pažymėjo „Airbus“ vykdantysis direktorius Fabrice’as Brégier.
Leidinys tvirtina, kad tokia šalimi galėtų tapti Vokietija, kuri pasirengusi suteikti valstybinę pagalbą „Airbus“ projektams.
„Mano pagrindinis tikslas nėra alternatyvos paieškos, norėčiau, kad tęstųsi bendradarbiavimas be pralaimėjimų, kuris jau įrodė savo vertingumą“, – pasakojo leidiniui F. Bregier.
Pagrindinis įmonės reikalavimas yra britų teisinės bazės suderinimas su Europos aviacinio saugumo agentūros (EASA) sertifikatais. Tačiau generalinis „Airbus“ direktorius Tonas Endersas taip pat žymėjo, kad bendrovė yra suinteresuota išsaugoti laisvą savo darbuotojų judėjimą po pasaulį.
„Perkėlimai tarp mūsų gamybos objektų Europoje mums yra vienas svarbiausių dalykų“, – pažymėjo jis.
„Airbus“ savo reikalavimus pateikė likus savaitei iki Didžiosios Britanijos valdžios ir Briuselio derybų dėl pirmosios pasitraukimo iš Europos Sąjungos. Derybos turėtų prasidėti birželio 19-ąją, tačiau ekspertai mano, kad ši data gali būti nukelta dėl netikėtų Didžiosios Britanijos parlamento rezultatų, kuriose Theresos May vadovaujami konservatoriai patyrė fiasko ir neteko absoliučios daugumos parlamente.
Šiuo metu „Airbus“ Didžiojoje Britanijoje yra įdarbinusi apie 10 tūkst. žmonių.