BMW pardavimų ir rinkodaros vadovas Pieteris Nota leidiniui „Autocar“ atskleidė, kad automobilių gamintojas šildomas sėdynes ir kitą įrangą vėl siūlys kaip papildomai užsakomą įrangą, užuot techninę įrangą įdiegę iš anksto ir vėliau reikalauti savininkų už tai susimokėti papildomai.
„Mes manėme, kad klientams suteiksime papildomą naudą siūlydami atitinkamas funkcijas aktyvuoti vėliau. Žmonės manė, kad sumokėjo dvigubai, tačiau tai buvo netiesa“, – sakė P.Nota.
Automobilių gamintojai, įskaitant „General Motors“, „Ford“ ir „Tesla“, tikrina vartotojų norą mokėti už galimybę naudotis tam tikromis automobilyje įdiegtomis paslaugomis, mat gamintojai vis ieško naujų pelno šaltinių.
„General Motors“ tikisi, kad iki 2030 m. iš programinės įrangos suteiktų paslaugų kasmet gaus 20-25 mlrd. JAV dolerių pajamų. Panašią prognozę įvardijo ir „Stellantis“ koncernas.
Daugelis automobilių pramonės senbuvių tokiu būdu siekia atkartoti „Tesla“ naudojamą modelį, kuris šios markės savininkams leidžia mėgautis tam tikromis funkcijomis, kurios nereikalauja papildomų investicijų į techninę įrangą.
Vis dėlto, pastarųjų metų pavyzdžiai parodė, jog kitų gamintojų pirkėjai nėra linkę mokėti už funkcijas, kurios jau yra įdiegtos automobilyje, tačiau nėra aktyvuotos. Tačiau nepaisant didelio nepasitenkinimo, automobilių gamintojai vis tiek tęsia eksperimentavimą su funkcijomis, kurias galima aktyvuoti vieno mygtuko paspaudimu. Pavyzdžiui, nuotolinio užvedimo funkcija.