Automobilių industrijos profesionalams gerai žinomas faktas, kad vokiečių automobilių gamintojai savo variklių galią linkę nurodyti mažesnę, nei ji iš tiesų yra. Teorijų, kodėl tai yra daroma egzistuoja daug. Vieni tai įvardina kaip pavyzdinę inžineriją, kiti teigia, kad tai tai yra rinkodaros triukas. Daugeliui automobilių entuziastų didesnė galia suteikia galimybę dar smagiau pasigirti, tačiau šio naujutėlio 328i sedano savininkas greičiausiai norėjo tik žinoti orientacinį skaičių, nuo kurio pradės variklio perdarymą.
Trečiuke sumontuotas naujas dviejų atskirų oro tiekimo kanalų turbokompresorių turintis 2,0 litro, keturių cilindrų variklis įvardinamas kaip N20. Remiantis gamintojo duomenimis, maksimali jo išvystoma galia siekia 245 AG, o sukimo momentas – 350 Nm. Visgi ant traukos stendo atliktų matavimų duomenys buvo – 226 AG galia ir ir 312 Nm sukimo momentas ties galiniais ratais, o tai reiškia, kad alkūninis išvysto maksimalią 265-272 AG galią ir 366-376 Nm sukimo momentą. Lyginant su oficialiai pateikiamais duomenimis, tai yra bet 25-32 AG ir 20-30 Nm daugiau.
Tas pats N20 variklis montuojamas ir į 2012 m. „BMW Z4“ roudsterį testuojamas ant traukos stendo ten taip pat parodė didesnius skaičius.