• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Bitė“ ir „Tele2“ nepaliauja aiškintis „santykių“

Meluoti – pagrindinis reklamos principas?

„Bitė“ ir „Tele2“ nepaliauja aiškintis „santykių“. Pastaruosius kelis mėnesius kovojusios dėl geriausios abonemento kainos, šią savaitę dvi iš trijų didžiausių telekomunikacijų bendrovių Lietuvoje ėmė traukti viena kitą per dantį dėl klaidinančios reklamos.

„Bitė“ ir „Tele2“ nepaliauja aiškintis „santykių“. Pastaruosius kelis mėnesius kovojusios dėl geriausios abonemento kainos, šią savaitę dvi iš trijų didžiausių telekomunikacijų bendrovių Lietuvoje ėmė traukti viena kitą per dantį dėl klaidinančios reklamos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmoji „smogė“ „Tele2“, pristačiusi „Bitės“ reklamoje minimus klaidinančius faktus demaskuojantį vaizdo įrašą. Savo ruožtu „Bitė“ reklamą perdarė internautas, kuris pašiepė „Tele2“ naivumą, tikintis sąžiningos reklamos ir "Bitė" pasakymą, kad reklamos esmė - ne skaičiuose. 

Pirminis „Bitės“ reklamos variantas:

„Tele2“ atsakas:

„Bitės“ "paaiškinimas" internauto akimis:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų