Suvažiavime buvo ir keletas motociklų, iš kurių savo amžiumi išsiskyrė 1927 m. pagamintas Douglas EW 350. Na, o prekybos miestelio “Urmas” dviaukštis autobusas Bristol, pagamintas 1956 m., šį kartą buvo naudojamas kaip klubo “Klasika” tribūna. Iš čia buvo galima išgirsti parodos žiūrovus dominančią informaciją, pasiklausyti Jūratės Garnelienės bei Gyčio Balčiūno atliekamų dainų, sužinoti vieno ar kito eksponato raidos istoriją.
Kaip šiemet juokavo vienas iš renginio dalyvių, rašytojas Jurij Grozmani iš Rusijos, kad jeigu parodoje dalyvauja nors vienas Horch automobilis, renginį jau galima laikyti pavykusiu. Taigi, šį kartą senovinių automobilių suvažiavime „Nesenstanti Klasika 2016“ triumfavo iš Latvijos atvykęs Horch 853, pagamintas 1937 m. Šis automobilis ir jo savininkas Janis Oskerko laimėjo pagrindinį (Grand Prix) prizą. Be šio garbingo prizo buvo įteikti dar šeši apdovanojimai.
- Seniausiu automobiliu – Nash 681-7 Touring, pagamintu 1922 m. į renginį atvyko Gintautas Miškinis (Lietuva)
- Geriausiu senoviniu automobiliu (iki 1946 m.) buvo išrinktas Buick 116 mod. 29-2, pagamintas 1929 m. Savininkas – Gunars Dortans (Latvija).
- Geriausio klasikinio automobilio (nuo 1946) vardą pelnė Cadillac De Ville Hardtop Coupe, pagamintas 1959 m. Savininkas – Arno Anier (Estija).
- Geriausiu sovietiniu automobiliu buvo pripažintas retas Rein Lume (Estija) Moskvich 430, pagamintas 1958 m.
- Gražiausiu automobiliu buvo išrinktas Aero 30 Sport, pagamintas 1937 m. Savininkas – Raivo Hannus (Estija).
- Geriausiai restauruoto automobilio vardą pelnė Gaz 21, pagamintas 1962 m. Savininkas – Edgars Cielovs (Latvija).
Viso senovinės technikos parodoje dalyvavo 87 transporto priemonės. Iš jų: 6 motociklai, 3 traktoriai, 1 autobusas, 2 sunkvežimiai ir 75 lengvieji automobiliai. Dalyviai atvyko iš Suomijos, Estijos, Latvijos, Rusijos, Baltarusijos ir Lietuvos.