Itin savitai paskelbti apie „Bentley Continental GT“ su „mažu“ V8 tipo varikliu pasirodymą rinkoje nusprendė vokiečiai – šis automobilis visai ne perkeltine prasme skraidė danguje virš Miuncheno. Tai naujos automobilio versijos reklaminės kampanijos dalis.
Nuo pat 2003 metų „Continental GT“ buvo komplektuojami tik su V12 tipo varikliais. Tačiau vardan ekologijos automobilių pasaulyje irgi keičiasi papročiai – „Continental GT“ su V8 tipo varikliu debiutavo šių metų Detroito automobilių parodoje.
Naujasis variklis sukurtas kaip pagrindą naudojant 4 litrų darbo tūrio sportiškų „Audi“ V8, naudojamą „S6“, „S7“ ir „S8“ modeliuose. Kadangi automobilio masė mažesnė, aštuoniuke ginkluoto „Continental GT“ dinamika yra tokia pati, kaip ir V12 versijos, tačiau naujasis motoras yra gerokai taupesnis. Beje, apie naują modifikaciją užsiminęs kompanijos prezidentas Kristofas Rodžersas pabrėžė, kad modifikacija su V8 tikrai nebus pigesnė ir jokiu būdu nenusileis į žemesnį segmentą – tiesiog tai bus versija su kitokiu varikliu.
Kam visa tai reikalinga? O gi vardan ekologijos ir naujų reikalavimų. Brangių kupė pirkėjams kuro sąnaudos dažniausiai visai nerūpi, tačiau tuo rūpinasi pats gamintojas. Taupesnis modelis visų kompanijos gaminamų automobilių gamoje leis sumažinti vidutines visų gamintojo modelių apibendrintas vidutines kuro sąnaudas, o tokių mažėjimo tendencijų reikalauja naujieji europiniai įstatymai.
Na, bet visa tai yra kompanijų marketingo politika ir bandymai mažiausiai skausmingai prisitaikyti prie vis griežtesnių ekologinių reikalavimų. Tuo tarpu jums siūlome pasigrožėti vokiško kapitalo britų stileivos “Bentley" skrydžiu virš Miuncheno.