Koks darbas turėtų būti pavojingesnis, nei M. Taisono treniruočių partnerio? Panašu, tai būtų šiuolaikinių automobilių pasyvaus saugumo sistemų bandymai.
Tiesa, tobulinant automobilių pasyvaus saugumo sistemas žmonės su savo gentainiais ar kitais gyvais sutvėrimais eksperimentų nedaro – tam naudojami sudėtingi, labai brangūs ir visokiausios matavimų aparatūros prikišti manekenai. Beje, jie kartais net turi vardus. Mes jums siūlome užmesti akį į trumpą filmuką ir susipažinti su ponu Johanssonu – tai „Saab“ pasyvaus saugumo bandymų laboratorijos telemetrinis manekenas.
Ponas Johanssonas patyręs manekenas, jis jau yra ištvėręs 39 avarijas, tad neišsigąstų net ir Maiko Taisono. Na o kadangi ponas Johanssonas kalbėti nemoka, apie jo konstrukciją ir gyvenimo patirtį jums papasakos „Saab“ pasyvaus saugumo laboratorijos technikas Mikaelis Svenssonas.