Prekybos centras „Banginis“, iki šiol veikęs tik Vilniuje, tampa prekybos centrų tinklu. Šių metų rudenį bus atidarytas dar vienas prekybos centras „Banginis“ Klaipėdoje bei vystomas naujas projektas Kaune.
Prekybos centrų „Banginis“ plėtra paremta „power center“ koncepcija, kai prekybos centre dominuoja keli stambūs nepriklausomi operatoriai – pagrindiniai traukos objektai. Didžiausią prekybos plotą tinklo „Banginis“ prekybos centruose užims statybos, remonto ir buities prekių tinklo parduotuvė „Senukai“ bei maisto prekių operatorius - Klaipėdoje tai bus „Maxima XXX“.
Prekybos centrai „Banginis“ išsiskirs iš kitų orientacija į prekybą namų apyvokos („home improvement“) bei kitomis specializuotomis prekėmis – čia įsikurs parduotuvės, prekiaujančios baldais, elektronikos, gerbūvio kūrimo, žvejybos, gyvūnų priežiūros ir kitomis prekėmis. Tėveliai ras prekių vaikams. Žinoma, prekybos centre bus ir asortimentą papildančių prekių: veiks vaistinė, knygynas, vyno bei juvelyrinių dirbinių parduotuvės, įsikurs ir įvairūs paslaugų teikėjai.
„Prekybos centrų „Banginis“ tinklas kuriamas atsižvelgiant į pirkėjų patogumą – negaišdami laiko čia galės apsipirkti žmonės, ieškantys tam tikro prekių asortimento ar norintys įsigyti konkrečią prekę. Dar vienas naujo prekybos tinklo privalumas - patogus privažiavimas bei erdvi automobilių stovėjimo aikštelė,“ - komentavo tinklo plėtrą jį valdančios bendrovės „Baltic Red Management“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Kuriantis prekybos centrų „Banginis“ tinklui, atsinaujina ir jo prekės ženklas, kuriame pavaizduotas stilizuotas banginis, primenantis pastato formas. Jis atspindi prekybos centro koncepciją bei jo savybes – didelis, solidus, patogus ir savas.
Prekybos centrų „Banginis“ tinklo investuotojas yra AB „Baltic Shopping Centers“, kuriai kartu su prekybos parku „Banginis“ Vilniuje priklauso ir prekybos bei laisvalaikio centras „Mega“ Kaune. Per 2008-2009 metus AB „Baltic Shopping Centers“ į šiuo metu vystomus objektus Lietuvoje planuoja investuoti apie 380 mln. litų – tai ne tik prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ antrasis plėtros etapas, bet ir kiti komercinio nekilnojamojo turto projektai didžiausiuose Lietuvos miestuose.
Visus šiuos prekybos centrus valdo didelę nekilnojamo turto valdymo patirtį turinti bendrovė UAB „Baltic Red Management“ (www.balticred.lt).