Buvo paskelbta apie „E. coli“ bakterijos protrūkį, todėl amerikiečių apsilankymų „McDonald's“ spalio paskutinėmis dienomis sumažėjo 6,4 proc., o lapkričio 1-ąją – 10 proc.
Per „McDonald's“ ketvirčio plano pelno pokalbį, finansų vadovas Ianas Bordenas sakė, kad dėl maisto saugos incidento „JAV verslui buvo padarytas poveikis“, o pardavimai ir klientų apsilankymai sumažėjo.
Tačiau bendrovė tiki, kad blogiausia jau praeityje. Pranešama, kad jie turi tam tikrų strategijų, kaip susigrąžinti klientus.
„McDonald's“ įmonė teigė, kad pasikliaus reklama ir „maisto naujovėmis“, pavyzdžiui, naujuoju „Chicken Big Mac“. Jei prireiktų, ji taip pat galėtų pakeisti reklamą, kad pabrėžtų savo maisto saugumą.
„Esame pasirengę nuveikti daugiau, jei to prireiks. Panaudosime visus „McDonald's“ išteklius, kad galėtume vėl pritraukti klientus“, – sakė generalinis direktorius Chrisas Kempczinskis.
Aptikta bakterija
Analitikai tikisi, kad „McDonald's“ greitai atsigaus, nes bendrovė sugebėjo nustatyti protrūkio šaltinį, pranešti apie tai sveikatos apsaugos pareigūnams ir visuomenei bei įgyvendinti prevencines priemones.
Pranešama, kad klientai buvo užsikrėtę dėl „Quarter Pounders“ mėsainių, kuriuose buvo aptika „E. coli“ bakterija.
JAV sveikatos apsaugos pareigūnai pranešė, kad su šiuo mėsainiu susijusių ligų skaičius išaugo iki 75. Apie galimus užkrėsto maisto atvejus ir ligos protrūkius kitose šalyse nėra skelbiama.