Jeigu atsiverstume knygą, kurioje būtų surašyti buvę šio automobilio savininkai, joje išvystume Chris'ą Evans'ą – taip, tą patį vyruką, kuriam buvo pavesta užduotis vesti iš pagrindų atnaujintą „Aukščiausią pavarą“. Vėliau šio ratuočio raktelius perėmė Džeimso Bondo gerbėjas, kuris už „DB5“ restauracija ir kėbulo spalvos pakeitimą paklojo 300 000 svarų sterlingų. Milžiniška suma, ar ne? Tačiau reikėtų paminėti, jog visus darbus atliko „Aston Martin“ darbuotojai. Dabar – „DB5“ yra vėl naujuose namuose, kuriuose jis atsidūrė už 1,5 mln. svarų sterlingų sumą.
Sekantis vaikino darbas buvo nuostabiomis kėbulo linijomis gundantis „Maserati 3500 GT“ kabrioletas. Itin retas ir tuo pačiu labai svarbus „Maserati“ modelis dėl keletos priežasčių. Viena iš jų – tai buvo pirmasis „GT“ tipo automobilis, kuris italų gamintojui atnešė ne galvos skausmą ir nuostolius, bet tarptautinį pripažinimą ir nemažą pelną.
Regijus dalindamasis savo įspūdžiais apie šio automobilio filmavimą, kaskart pabrėžia kelis faktus. Pirmasis – D.Britanijoje šių automobilių yra tik du vienetai. Antrasis – automobilio kaina siekia 600 000 svarų. Ir paskutinis faktas – 90% detalių šiame kabriolete yra originalios ir nekeistos nuo pat pagaminimo datos.
Įspūdingiausias kada nors matytas kūrinys
Aplankęs ir įamžinęs keletą klasikinių automobilių, Regijaus darbų sąraše atsirado nesuplanuotas vizitas pas žmogų, kurio kolekcijoje yra ne vienas kojas pakertantis modelis. Norite pavyzdžių? „Toleman TG184“ – ar šis vardas Jums ką nors sako? Jeigu ne – leiskite mums jį trumpai pristatyti.
„Toleman TG184“ yra „Toleman Motorsport“ kūdikis, kuris dalyvavo 1984-ųjų Formulės 1 čempionate. Monstrų erą primenantis bolidas buvo varomas 4 cilindrų turbobenzininiu motoru, galinčiu išvystyti net 600 arklio galių!
1984-ųjų metų sezone „Toleman TG184“ pasirodė nei labai gerai, nei labai blogai. Kol bolidas veikdavo sklandžiai ir paklusdavo lenktynininko karjerą pradedančiam Ayrton'ui Senna, jis sugebėdavo nenusileisti čempionato lyderiams. Ayrton'as su šiuo bolidu iškovojo trečią vietą D.Britanijoje, antrą vietą Monake ir trečią vietą Portugalijoje, tačiau Prancūzijoje, JAV, Vokietijoje, Austrijoje ir Olandijoje vykusiose etapuose „Toleman TG184“ susidurdavo su įvairiausiomis techninėmis problemomis.
Sekantis gražuolis – „McLaren MP4/4“ bolidą primenantis žirgas, kurį 1988-ųjų Formulės 1 sezone stengėsi sutramdyti garsusis Alain'as Prostas ir Ayrton'as Senna. Abu pasiutusiai greiti pilotai, kurie kiekviename etape varžėsi dėl pergalės ir Formulės 1 čempiono titulo.
„Sausio 31-osios rytą nuvykome į Oksforde esančią studiją, kurioje aš pirmą kartą gyvai išvydau šį McLaren'ą“, - priduria Regijus.
„Palyginus su moderniais bolidais, pavyzdžiui su S.Vettelio vairuotu „Red Bull“ galiūnu 2011-2012 metais, senesni buvo visiškai kitokių proporcijų. Siauresni priekyje, platesni gale, beprotiškai lengvi“, - pasakoja Regijus.
„Dėl tam tikrų priežasčių, bolidui buvo atlikti keli pakeitimai. Pavyzdžiui, originaliame bolide pavarų svirtus yra sumontuota dešinėje pusėje. Šiame, patobulintame variante, pavarų svirtis buvo pašalinta, tad norint perjungti aukštesnę ar žemesnę pavarą reikia naudotis už vairo esančiomis mentelėmis.
„Šio bolido savinininkas tikisi, jog aukciono metu jam pavyks britų inžinierinių kūrinį parduoti už ne mažiau kaip 6 mln. sumą.“
„Kodėl tokia aukšta kaina? Atskleisiu vieną menką faktą. Tokie bolidai užkuriami 3 kartus į metus, o vienas kartas kainuoja apie 10 000 svarų, tad dabar galite įsivaizduoti kiek kainuoja šis malonumas.“
Turite savo automanišką istoriją – mielai ja pasidalinsime su kitais entuziastais! Rašykite :
[email protected]!