Pradėkime nuo „kukliausio“ - „Lamborghini Huracan“ ir jam kompaniją palaikančio „Lamborghini Gallardo“, kurio galinė dalis matyti nuotraukos kampe.
„Range Rover“ nėra retas automobilis ir Lietuvos keliuose, tačiau žinomiausių specialistų sukurtus aksesuarus dėvinčių egzempliorių mūsų šalyje yra tik keletas.
Šiais metais Lietuvoje oficialiai pristatytas „Alfa Romeo 4C Spider“ į Vokietiją atkeliavo truputėlį ankščiau. Kaip matote patys, „4C Spider“ savininkas itališką automobilį įsigijo ne tam, jog jis dulkėtų garaže.
Vieniems idealus kasdieninis automobilis gali būti „Volkswagen Golf“, o kiti su mielu noru važinėja „Porsche 911 GT3 RS“.
Ne pats naujausias superautomobilių klubo narys, bet vis dar sugebantis gatvėje sulaukti dėmesio iš aplinkinių.
Vienas iš tų automobilių, kurio potencialą galima išnaudoti Vokietijos greitkeliuose, kuriuose maksimalus leistinas greitis nėra ribojamas.
„Mercedes Benz“ potencialiems pirkėjams siūlo trijų rūšių kokteilius : „C63 AMG“ sedaną, „C63 AMG“ universalą ir „C63 AMG“ kupė. Kurį renkatės jūs?
Ar jau atėjo metas šį „Mercedes Benz“ modelį vadinti legendiniu?
Dar vienas automanas, kuris kelionėms į darbą pasirenka „kitokį“ automobilį.
Ar įmanoma toje pačioje gatvėje pamatyti „C63 AMG“ kupė ir „C63 AMG“ universalą? Pasirodo - galima.
8 cilindrų atmosferinis variklis, galiniai varantieji ratai ir futuristiškas „Lexus“ dizainas - puiki kombinacija?
„Treser“ specialistų pagaminta „
Audi Quattro“modifikacija.
Kai standartinio „BMW“ markės automobilio neužtenka, į pagalbą nuolatos ateis „Alpina“ specialistai.
„Mercedes Benz“, o tiksliau - „AMG“ divizijos kūriniai Vokietijoje mėgstami ne ką mažiau nei „Audi RS“ ar „BMW M“ specialistų kūriniai.
Patogiausias, komfortiškiausias ir draugiškiausias vartotojui „McLaren“.
Už šiuos kadrus dėkojame DutchStylez.
Norite papildyti „Automanų gatvės“ rubriką? Užpildykite žemiau esančią formą arba susisiekite
el.paštu.