Būtent šis „Dodge Viper“ yra ypatingas tuo, jog buvo vienas paskutiniųjų senosios mokyklos atstovų, kuris išriedėjo pro „Dodge“ gamyklos vartus 2010 metais. Būtent šiais metais „Dodge“ nutraukė „Viper“ modelio gamybą ir pradėjo plušti prie visiškai naujo, modernesnio ir vartotojui draugiškesnio modelio.
Šis galiūnas po kapotu slepia 8.4 litro, 10 cilindrų benzininį variklį, kurio pajėgumas siekia 600 arklio galių esant 6000 aps/min ir 760 Nm sukimo momentą esant 4600 aps/min.
Nepaisant amerikietiško storžieviškumo, prie „Dodge Viper“ modelio kūrimo buvo prisidėję „McLaren“ kompanijos inžinieriai. Britai ne tik padėjo tobulinti 8.4 litro motorą, bet ir atliko daugybę bandymų, kurie užtikrintų, jog jis variklis neišlėks į dausas po 1000 kilometrų.
Ketvirtos kartos „Dodge Viper“ nuo savo vyresnių brolių taip pat skyrėsi tuo, jog turėjo naują pavarų dėžę. Nors pavarų dėžės gamintojas išliko tas pats, tačiau ją pakeitė efektyvesnis ir preciziškesnis komponentas.
Vis gi, daugiausiai dėmesio buvo skirtas elektrinei automobilio sistemai. Nuo 2008 iki 2010 metų gamintas modelis turėjo visiškai naujus elektrinės sistemos komponentus. Pradedant „VENOM“ variklio valdymo kompiuteriu ir baigiant generatoriumi.
2010 metais „Dodge Viper“ turėjo atlaikyti „Corvette Z06“, „Porsche 911 Turbo“ ir „Audi R8“ spaudimą. Nors automobilis nebuvo toks pažangus kaip „Viper“ konkurentai, tačiau tai jam netrukdydavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.6 sekundės ir pasiekti 325 km/val. maksimalų greitį.
Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu : [email protected]. Kas be ko, visada galite pasinaudoti „Facebook“ socialiniu tinklu.