Taip atrodė automobilis penktadienio vakarą, kai „MX'as“ atkeliavo į naujus namus.
Taip automobilis atrodė po dviejų dienų. Skirtumas akivaizdus, ar ne?
Šio projekto tikslas - atrestauruoti švedišką klasiką „Saab 96“, tačiau senus ir nelabai pajėgius agregatus pakeisti „Mazda MX-5“ komponentais. Į tai įeina : transmisija, pakaba, stabdžiai, elektrinės dalies sistema, diferencialas. O kaip gi variklis? Iš pradžių vaikinas galvojo į „Saab-Mazda“ sumontuoti „SR20T25“ su turbina, tačiau sąžinės balsas sklindantis iš namų privertė apsigalvoti. Vaikinas paliko standartinį 1,8 litro motorą, tačiau pretenzijų į turbiną neatsisakė.
Projekto autoriaus teigimu, iššauti šampaną teks dar negreitai. Nors automobilis jau stovi ant savo ratų ir sugeba judėti į priekį, tačiau reikia iki galo užbaigti interjerą, sutvarkyti elektros instaliaciją, sureguliuoti motoro darbą.
Taip pat nereikėtų pamiršti įvairiausių apdailos detalių, kurios yra retos ir brangios. Net ir „Saab“ tėvynėje, įvairūs markės ženkliukai, autentiški varžtai ar grotelės yra pakankamai brangios.
Puikūs projektai privalo ne tik išvysti dienos šviesą, bet ir sulaukti tinkamo automobilių mėgėjų dėmesio. Kiekvienas projektas yra vertas dėmesio, tad nelaukite ir parodykite saviškį! Įsidėsime fotoaparatą, karštų sumuštinių, tepalo kokteilį ir atvyksime į svečius padaryti reportažo. Reikia - tiesiog susisiekti!
[email protected]