• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol daugelis naujų automobilių gamintojų stengiasi įvairiausiais būdais sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir tokiu būdu išgelbėti poliarinių šeškų populiaciją, automobilių entuziastai dėl to nesuka galvos ir kuria visiškai kitokius hibridus. Hibridus, kurie netausoja gamtos, netausoja kuro ir tikrai netausoja aplinkinių ausų būgnelių.
Taigi, eikime prie esmės. Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis jaunuolis vieną dieną nusprendė sukonstruoti automanišką hibridą. Daugiau nei savaitę skelbimų portaluose praleidęs vaikinas surado du automobilius, kurių likimas - sukryžminimas.

Kol daugelis naujų automobilių gamintojų stengiasi įvairiausiais būdais sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir tokiu būdu išgelbėti poliarinių šeškų populiaciją, automobilių entuziastai dėl to nesuka galvos ir kuria visiškai kitokius hibridus. Hibridus, kurie netausoja gamtos, netausoja kuro ir tikrai netausoja aplinkinių ausų būgnelių.
Taigi, eikime prie esmės. Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis jaunuolis vieną dieną nusprendė sukonstruoti automanišką hibridą. Daugiau nei savaitę skelbimų portaluose praleidęs vaikinas surado du automobilius, kurių likimas - sukryžminimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2012-02-02_13-34-56_837


Taip atrodė automobilis penktadienio vakarą, kai „MX'as“ atkeliavo į naujus namus.

IMG-20120205-00036


Taip automobilis atrodė po dviejų dienų. Skirtumas akivaizdus, ar ne?

01


Šio projekto tikslas - atrestauruoti švedišką klasiką „Saab 96“, tačiau senus ir nelabai pajėgius agregatus pakeisti „Mazda MX-5“ komponentais. Į tai įeina : transmisija, pakaba, stabdžiai, elektrinės dalies sistema, diferencialas. O kaip gi variklis? Iš pradžių vaikinas galvojo į „Saab-Mazda“ sumontuoti „SR20T25“ su turbina, tačiau sąžinės balsas sklindantis iš namų privertė apsigalvoti. Vaikinas paliko standartinį 1,8 litro motorą, tačiau pretenzijų į turbiną neatsisakė.

REKLAMA

16


Projekto autoriaus teigimu, iššauti šampaną teks dar negreitai. Nors automobilis jau stovi ant savo ratų ir sugeba judėti į priekį, tačiau reikia iki galo užbaigti interjerą, sutvarkyti elektros instaliaciją, sureguliuoti motoro darbą.
Taip pat nereikėtų pamiršti įvairiausių apdailos detalių, kurios yra retos ir brangios. Net ir „Saab“ tėvynėje, įvairūs markės ženkliukai, autentiški varžtai ar grotelės yra pakankamai brangios.
Puikūs projektai privalo ne tik išvysti dienos šviesą, bet ir sulaukti tinkamo automobilių mėgėjų dėmesio. Kiekvienas projektas yra vertas dėmesio, tad nelaukite ir parodykite saviškį! Įsidėsime fotoaparatą, karštų sumuštinių, tepalo kokteilį ir atvyksime į svečius padaryti reportažo. Reikia - tiesiog susisiekti!
[email protected]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų