Paskyrė vertą dėmesio vadovą
Jeigu „Autech“ būtų įkurta šiandien, mes net neabejojame, jog šiam padaliniui būtų paskirtas žmogus, neturintis absoliučiai jokios silpnybės automobiliams. Tai būtų žmogus, kuriam rūpėtų „Excel“ formulės, o ne automobilio keliamos emocijos.
Tuo tarpu devintasis dešimtmetis buvo kitoks. Ne tik požiūriu į tai kaip reikia valdyti automobilių kompaniją, bet ir pagal kokius kriterijus reikia paskirti vadovauti padaliniui, kuris turėtų patobulinti ir taip jau, vadovybės nuomone, gerą modelį.
„Nissan“, regis, labai stipriai nesudvejojo ir naująjį padalinį perdavė į Shinichiro Sakurai rankas. Žmogaus, kuris buvo atsakingas už keletą „Datsun“ modelių bei ženkliai prisidėjo prie „Nissan Skyline“ automobilių projektavimo.
Šviežiai iškepto padalinio plėtra, tiesą sakant, buvo stulbinanti. Jeigu pirmaisiais veiklos metais „Autech“ dirbo tik su komerciniais automobiliais, tai jau sekantį sezoną „Autech“ vardas buvo klijuojamas ant skirtingų lengvųjų „Nissan“ modelių: pradedant ištaigingai atrodančiais „Nissan Cedric“ ir „Nissan Gloria“ sedanais ir baigiant ribotos laidos „Nissan Skyline GTS Autech“, kurių buvo pagaminta vos 200 vienetų. Vis dėlto, ambicingiausias „Autech“ projektas buvo inicijuotas 1989-aisiais.
Surado partnerius
Dvi turbinos, 6 cilindrai, 320 arklio galių, nors automobilio techniniame pase buvo nurodyta, jog variklis išvysto 280. Taip būtų galima apibūdinti automobilio, kurį sukūrė jungtinė „Zagato“ ir „Autech“ inžinierių komanda, variklį.
Italijos ir Japonijos automobilių gamintojai prie bendro stalo susėda gana retai. Jeigu „Nissan“ ir „Alfa Romeo“ bendradarbiavimo vaisius buvo („Alfa Romeo Arna“) vertas gėdos lentos, tai „Zagato“ ir „Autech“ sąjunga buvo gerokai įdomesnė ir naudingesnė.
Dviejų gerai žinomų bendrovių vadovai nutarė, jog „Zagato“ ir „Autech“ gali sukurti prabangų, greitą, patogų ir technologiškai pažangų automobilį, kuris galėtų bent jau įgelti tuometiniams „Porsche“ ar „Ferrari“ produktams.
Kadangi automobilio kūrimo procese abiejų kompanijų inžinieriai turėjo lygias teises, „Autech“ turėjo pasirūpinti automobilio važiuokle, na, techniniai dalykais, o „Zagato“ meistrai darbavosi prie interjero bei eksterjero dizaino. Lyg ir viskas paprasta bei aišku, tačiau šio bendradarbiavimo vaisiu tapęs „
Autech Stelvio“ tapo finansine katastrofa.
1990-aisiais „Autech“ patobulintų ar pagrąžintų automobilių pardavimų apimtys pasiekė 50 tūkst. vienetų ribą, tačiau „Autech Stelvio“ atrado tik 109, šiek tiek pakvaišusius automobilių entuziastus.
Sugrįžo prie to ką moka geriausiai
„Nismo“ vardas 1990-ųjų pradžioje buvo gerai žinomas automobilių sporto arenoje ir tarp tų, kurie žvalgėsi didžiausios adrenalino injekcijos. Tuo tarpu „Autech“ pradėjo galvoti ir apie tuos, kurie negali gyventi pilnavertiško gyvenimo.
1994-aisiais „Autech“ sukūrė naują, vėlgi, ribotos laidos modelį, kuris buvo skirtas negalią turintiems vairuotojams. „Nissan Micra“ pagrindu suprojektuota mašina turėjo dvi išskirtines savybes. Ypač atsižvelgiant į automobilio dydį.
Atidarius bagažinės dangtį išvystumėte automatinę vežimėlio įkėlimo į bagažinę sistemą, o keleivio sėdynė, trumpai tariant, buvo sukiojama. Tokiu būdu „Autech“ norėjo palengvinti negalią turinčių žmonių gyvenimą.
Jeigu reikėtų išskirti dar vieną įdomesnį „Autech“ projektą, sukurtą dešimtame dešimtmetyje, mes, ko gero, savo favoritu paskirtume 1998 metais pristatytu „Nissan Elgrand Royal Line“.
Iš pirmo žvilgsnio – tai buvo nuobodžiai atrodantis vienatūris, tačiau netradiciniai „Autech“ sprendimai buvo matyti automobilio viduje, o ten – tai bent įmantrybės. Tiesiog pasižiūrėkite patys į žemiau esančias nuotraukas.
Vis dar atlieka svarbią funkciją
Naujas tūkstantmetis „Autech“ kompanijai atvėrė naujus kelius į plėtrą. Jeigu iš pradžių „Autech“ veikė tik Japonijos teritorijoje, metams bėgant „Autech“ vardas buvo pradėtas linksniuoti kitose Azijos šalyse. Pavyzdžiui, Pietų Korėjoje „Autech“ vardas vertinamas dėl patikimų greitosios pagalbos automobilių.
Sekančiu ir gana logišku žingsniu tapo gilesnė integracija į patį „Nissan“ koncerną. „Autech“ specialistai ženkliai prisidėjo prie „Nissan 350Z“ bei „Infinti Performance Line“ modelių gamos atsiradimo. „Autech“ netgi pradėjo tobulinti sportiškas „Nismo“ modelių versijas, kurios, regis, ir taip neturėjo ryškių trūkumų, kai ateidavo metas diskutuoti apie šių mašinų dinamines savybes.
„Nissan“ padalinio įvairiapusiškumas, regis, buvo raktas į sėkmę. Dabar „Autech“ kiekvienais metais parduoda po maždaug 100 tūkst. automobilių: kompaktiškų hečbekų, talpių vienatūrių ar kitą paskirtį turinčių ratuočių.