Kanadoje įsikūrusiai bendrovei „Coulson Aviation“ priklausantis dvimotoris orlaivis sudužo Fitdžeraldo upės nacionaliniame parke pietinėje Vakarų Australijos valstijoje, kai vėlai pirmadienį gesino miško gaisrą.
Nors lėktuvas nuo smūgio skendėjo liepsnose ir dūmuose, abu pilotai patyrė tik lengvus sužalojimus, sakė skubios pagalbos tarnybų ministras Stephenas Dawsonas.
„Tai, kad jiems pavyko išlipti iš lėktuvo, yra tikras stebuklas“, – žurnalistams teigė jis.
Lengvai nukentėję vyrai, kurie, kaip manoma, yra Kanados piliečiai, antradienį buvo išleisti iš ligoninės, pranešė „Australian Associated Press“.
Panaši nelaimė 2020-ųjų sausį įvyko rytinėje Naujojo Pietų Velso valstijoje, kai gesinant miško gaisrą sudužo taip pat „Coulson Aviation“ priklausęs keturių sraigtų gaisrų gesinimo lėktuvas „C-130 Hercules“. Tiesa, tuomet žuvo trys amerikiečių aviatoriai.
Australijos transporto saugos biuras, tiriantis avarijas, teigė, kad pirmadienį įvykęs incidentas buvo pirmoji rimta „Boeing 737“ avarija Australijoje.
Lėktuvas sudužo netrukus po to, kai apimtas turbulencijos išmetė vandens su papildomomis medžiagomis krovinį.
Reaguodama į įvykį, bendrovė „Coulson Aviation“ siunčia savo vadovus į Sidnėjų.
Tačiau avarijos tyrėjas Angusas Mitchellas (Angusas Mičelas) teigė, kad dar per anksti daryti prielaidas apie kokį nors ryšį tarp dviejų minėtų šios įmonės orlaivių avarijų ar platesnį poveikį keleiviniams lėktuvams „Boeing 737“.
„Tai gana dažnas atvejis, kai gaisrų gesinimo lėktuvai pertvarkomi iš kitų paskirčių“, – sakė jis.
„Kai nukrenta toks didelis orlaivis, tai paprastai niekada nenutinka tik dėl vieno dalyko, dažnai tai būna kelių dalykų seka“, – pridūrė A. Mitchellas.
Lėktuvas pakilo iš už 500 km esančio oro uosto. Tai buvo antrasis šio orlaivio pasiuntimas į nekontroliuojamą miško gaisrą netoli pakrantės miestelio Houptauno.