Prizininkų šešetuke – tik GT ir TCR atstovai
Antroji prizinė bendrosios įskaitos vieta ir tokia pat GT klasėje atiteko „Circle K milesPLUS racing team“ komandai, kurios sportininkai Jonas Gelžinis, Ralf Aron, Jonas Karklys ir Ignas Gelžinis vairavo „Porsche 911 GT3 Cup“.
Ši komanda atkakliai priešinosi lyderiams visas lenktynes ir finišavo nuo nugalėtojų atsilikusi mažiau nei ratu – tik 1 min.08,248 sek.
Vilties kibirkštėlė jai buvo nušvitusi, kai lenktynėms einant į pabaigą būsimieji nugalėtojai gavo pravažiavimo pro techninės priežiūros zoną baudą. „Circle K“, tuomet atsilikusi kiek daugiau, nei ratu, puolė vytis, tačiau nepavijo.
Taip nutrūko pergalinga J. Gelžinio serija Palangoje, kur jis laimėjo net septynis kartus, iš jų keturis – paeiliui.
Trečiąja bendrosios įskaitos ir tokia pat GT automobilių klasėje džiaugėsi dar viena svečių iš Belgijos „Palanga Spa Hotel 2 by SpeedLover“ komanda, kurios pilotai Wim Meulders, Thomas Piessens ir Johan Vanloo vairavo irgi „Porsche 911 GT3 Cup“ ir nuo nugalėtojų atsiliko 10 ratų.
Mažą stebuklą pateikė estų „ALM Motorsport“ komanda, kurioje kartu su estu Robin Vaks, latviu Reiniu Nitinšu „Seat Leon Cupra TCR“ automobilį vairavo ir jaunas Lietuvos sportininkas Justas Jonušis.
Pirmąją pusę distancijos šie sportininkai važiavo tenkindamiesi penktąja-šeštąja pozicijomis, tik irgi lenktynėms einant į pabaigą R. Nitinšui pavyko aplenkti K. Vaškelį ir pergalės TCR klasėje „ALM Motorsport“ jau nebeišleido.
Belieka spręsti kuria pozicija – ketvirtąja bendrosios įskaitos vieta ar pergale „TCR Baltic Cup“ klasėje – labiau nustebino ši jauna, iš labai perspektyvių sportininkų suburta komanda? Nors ir atsilikusi nuo nugalėtojų 22 ratais.
Penktąja bendrosios įskaitos vieta ir antrąja TCR įskaitoje džiaugėsi „DHL Racing Team“ ekipa Ramūnas Čapkauskas, Audrius Stasiulevičius, Kasparas Vaškelis ir Saulius Girdauskas, nuo pagrindinių varžovų klasėje atsilikę vos vienu ratu.
Bendrosios įskaitos prizininkų šešetuką užbaigė „Tarzanija Racing Team“ sportininkai Karolis Blėdis, Giedrius Firantas, Arūnas Lekavičius ir Dovydas Labutis, nugalėtojams pralaimėję 26 ratus ir GT klasėje likę ketvirti.
Pagerbė ir klasių nugalėtojus
„Visi ‚Aurum 1006 km lenktynėse“ dalyvaujantys sportininkai negali varžytis tarpusavyje kaip lygūs su lygiais, nes visi vairuoja nevienodo pajėgumo ir nevienodai lenktynėms parengtus automobilius, - nugalėtojų ir prizininkų pagerbimo ceremonijoje kalbėjo lenktynes organizuojančios „Promo Events“ vadovas D. Jonušis. – Tikrieji nugalėtojai paaiškėja klasėse, kur jėgos bei techninė parengtis daugmaž vienodi, o sėkmę dažniausia lemia vairuotojo ryžtas ir meistriškumas“.
Be jau minėtų GT ir „TCR Baltic Trophy“ įskaitų nugalėtojų ir prizininkų A3000+ klasėje pergalę šventė „Skycop Racing“ komandos lenktynininkai, vairavę BMW M3 ir aplenkę antruosius prizininkus iš „Telšių statybos“ bei trečioje vietoje likusius 222 komandos sportininkus.
Dyzelinių automobilių klasėje pirmi finišo liniją kirto „PGM technika Racing“, antri – „Redus LT“, o treti – „Diesel Animals-Vilkas RaCING“ lenktynininkai.
Eksperimentinių, X1 automobilių klasėje su „Lotus Exige“ nugalėjo „Gera dovana- Emex logistic“, o antroje vietoje liko LADA 2104 vairavę Kauno automobilininkų klubo atstovai.
A3000 klasėje su BMW 330 dominavo AD REM-REIMPEX“, antri liko „Bunasta by Zaibelis motorsport“ („Honda Integra Type-R“), o trečioje – „Subaru BRZ“ vairavę „Kautra Subaru Racing Team“ komandų sportininkai.