„Šis verslo modelis leis mums pasiekti savo misiją, kuri yra tapti tvaraus maisto ir ekologijos sinonimu visame pasaulyje“, – pristatydamas naują verslo modelį ketvirtadienį teigė K. Juščius.
Naujas veiklos modelis pagrįstas trimis pagrindinėmis kryptimis: tvarių žemės ūkio technologijų vystymu, gamyba ir produktų pardavimu kitiems ūkininkams, jungimusi į kooperatyvą taikant „Auga“ tvaraus ūkininkavimo standartą ir maisto produktų tiekimu vartotojams su bendru prekės ženklu (angl. co-branding).
Naują veiklos būdą bendrovė pirmiausia išbandė savo ūkiuose – šiuo metu jau yra įsteigta 11 kooperatinių bendrovių. Jungtis prie kooperatyvo kitas įmones „Auga“ kvies antroje šių metų pusėje, o vėliau bus siekiama šį modelį plėsti užsienyje.
„Būsime didžiausia ūkininkų organizacija pasaulyje“, – teigė K. Juščius.
Tam sukurta nauja organizacinė struktūra: įmonė „Auga Tech“ gamins ir parduos žemės ūkio technologijas, „Auga sofa“ teiks paslaugas žemės ūkio kooperatyvams bei ūkininkams pagal frančizės sutartis, „Auga Trade“ organizuos tvarių produktų vartotojams gamybą, prekybą ir rinkodarą, o „Auga Community“ konsoliduos visas veiklos šakas.