verslo modelis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „verslo modelis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „verslo modelis“.
„Auga Group“ kvies ūkininkus jungtis prie bendrovės kooperatyvo
Kęstučio Juščiaus netiesiogiai kontroliuojama viena didžiausių Baltijos šalyse ekologinių produktų gamintojų „Auga Group“ pristatė naują verslo modelį – frančizės būdu kvies ūkininkus jungtis prie bendrovės.
„Šis verslo modelis leis mums pasiekti savo misiją, kuri yra tapti tvaraus maisto ir ekologijos sinonimu visame pasaulyje“, – pristatydamas naują verslo modelį ketvirtadienį teigė K. Juščius.
Vilkaviškio rajone – kioskelis pagal skandinavišką modelį: stebina lietuvių elgesys
Vieni vilkaviškiečiai nusprendė atlikti savotišką sąžiningumo testą tautiečiams ir kartu galbūt išplėtoti verslą. Kone laukų viduryje pastatė kioskelį su maisto produktais ir juos pardavinėja. Aptarnaujančio ten nėra – savitarna. Žmonės patys pasiima produktų ir įmetą reikiamą pinigų sumą.
Vilkaviškio rajone, prie Geisteriškių kaimo, stovi kioskelis. Iš tolo šviečia užrašas, kad ten pardavinėjami vaisiai ir daržovės. Prekyba vyksta vilkaviškiečiams dar nematytu būdu – savitarna.
Norintys kurti verslą vyrai labiau nei moterys bijo susimauti
Dauguma lietuvių nori kurti savo verslą, tačiau vyrai ir moterys tai įsivaizduoja skirtingai, rodo DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas. Vyrai svajoja apie didesnes įmones, bet jų nekuria, nes bijo nesėkmės. Moterims priimtiniausios šeimos įmonės, bet gąsdina finansinis nestabilumas. „Vyrai į verslą žiūri ne tik kaip į pajamų šaltinį, jiems labai svarbus ir socialinio statuso aspektas.
„Verslo modelis“ atsirado tik prieš 20 metų
Iki devinto dešimtmečio pabaigos niekas nenaudojo termino „verslo modelis“. Na, bent jau jis nebuvo vartojamas rašytine forma. Vėliau frazė subtiliai, bet greitai išsivystė iš abstraktaus teorinio termino iki gyvų reikšminių atspalvių. Portale „Quartz“ rašoma, kad toks lingvistinis vystymasis gali daug pasakyti apie verslo kalbos išskirtinumą.
„Lyoness“ finansų labirintas
Pirkimo bendruomenės „Lyoness“ reputacija Europoje krinta, kai ją į teismą padavė buvę klientai ir darbuotojas. Vieni nori atgauti įmonei sumokėtus pinigus, kiti kaltina kompaniją taikant finansinės piramidės principus. „Ekonomika.lt“ domėjosi bendrovės veikla Lietuvoje.
Daugiau nei 2,3 mln. narių pasaulyje turinti „Lyoness“ iki metų pabaigos šį skaičių planuoja padidinti iki 4 mln. Kompanija prisistato kaip pirkimo bendruomenė, tačiau jos veiklos skaidrumu po 8 sėkmingų metų suabejota.
3 svarbiausi sėkmingo verslo bruožai
Nesvarbu, ar jūsų tikslas yra tik sėkmingai įkurti verslą ir jį parduoti, ar jį padaryti didele klestinčia bendrove, verslas netaps sėkmingu, jei nesilaikysite trijų žemiau išvardintų patarimų, rašo tinklalapis inc.com.
Buvimas tarp kitų daug pasiekusių verslininkų yra puikus būdas atsitraukti nuo savo verslo ir pažvelgti į jį iš šalies. Šią savaitę vykusioje „GrowCo“ konferencijoje ne kartą buvo kalbėta apie fundamentalius verslo kūrimo elementus.
Verslo pagal franšizę pliusai ir minusai
Būti verslininku gali ir neturėdamas genialios idėjos - užtenka turėti pinigų ir verslo modelį nusipirkti. Tačiau kaip neįsigyti katės maiše?
Verslo modelis pagal franšizę pasaulyje gyvuoja ganėtinai seniai. Franšizavimo sukūrimo nuopelnai priskiriami Isaacui Singeriui, 1858 metais JAV sukūrusiam patobulintų siuvimo mašinų platinimo sistemą.
Lietuvos verslininkai bus skatinami įvertinti franšizavimo privalumus
Siekiant atkreipti dėmesį į franšizavimo tendencijas ir situaciją Lietuvoje bei paskatinti verslininkus apsvarstyti šį verslo plėtros būdą, šią savaitę buvo pristatyta verslo bendruomenei skirta knyga „Franšizės įsigijimas: greitkelis į verslo sėkmę“.
Tikimasi, kad šis praktinis vadovas bus naudingas ne tik galimybę prisijungti prie konkrečių franšizės tinklų jau planuojantiems ir tam reikalingų žinių stokojantiems verslininkams, tačiau ir nepriklausomo bei franšizės pagrindu veikiančio verslo...
„Skype“ nori mus visus apmokestinti?
„Skype“ tapo viena iš populiariausių internetinių paslaugų, netgi iki tiek, kad tai yra naudojama kaip veiksmažodis, norint apibūdinti telefoninius skambučius internete („Skype me“), rašo „The New York Times“.
Septintus metus skaičiuojanti kompanija vis dar aktyviai veikia finansų fronte. Iš pradžių ji buvo parduota „eBay“, vėliau privatizuota ir šiuo metu siekia užbaigti šią kelionę pirminiu viešuoju akcijų siūlymu.