„Performance“ vardą dabar dėvintys abudu modeliai iš „Audi Sport“ padalinio išvyko su keliomis ženkliomis modifikacijomis, kurių dėka „Audi RS6“ ir „Audi RS7 Sportback“ tapo greitesni ir geriau valdomi.
Nuo šiol „Performance“ versijose rasime 4,0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį su dviem turbokompresoriais. Jų galia dabar išaugo iki 630 arklio galių ir 850 Nm. Už šį galios prieaugį reikėtų padėkoti didesniems turbokompresoriams, kurių slėgis taip pat padidėjo nuo 2,4 iki 2,6 baro.
Kartu su aštuonių laipsnių pavarų dėže „Tiptronic“, pasižyminčia trumpesniu pavarų perjungimo laiku, ir nuolatine visų varančiųjų ratų pavara „quattro“, galingieji modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės, t. y. 0,2 sekundės greičiau nei bazinės „RS 6“ ir „RS 7“ versijos.
Mechaninis centrinis diferencialas variklio galią galinei ašiai paskirsto santykiu 40:60, o praslydimo atveju didesnis sukimo momentas automatiškai perduodamas geresnę trauką turinčiai ašiai.
Svarbų vaidmenį šiuose galinguose modeliuose atlieka sumažintas svoris. Automobiliuose naudojama 8 kg mažiau izoliacinių medžiagų, todėl „RS 6 Avant Performance“ ir „RS 7 Sportback Performance“ leidžia lengviau džiaugtis V8 variklio skleidžiamu garsu.
Mažesnio svorio priemonių galima pamatyti ir kitur. „Performance“ versijoje galima užsisakyti 22 colių skersmens lengvo lydinio ratlankius, iš kurių kiekvienas yra maždaug penkiais kilogramais lengvesnis nei dabartinių „RS 6 Avant“ ar „RS 7 Sportback“ 22 colių aliumininiai ratlankiai.
Lengvesni ratlankiai prisideda prie geresnio stabdžių aušinimo, o bendrai 20 kg mažesnė ratlankių masė lemia dar greitesnę akceleratoriaus pedalo reakciją. Lengvojo lydinio ratlankiai komplektuojami su naujomis „Continental“ 285/30 padangomis „Sport Contact 7“, kurios taip pat padeda taupyti svorį ir užtikrina geresnį sukibimą tiek su sausa, tiek su šlapia kelio danga, o tai reiškia dar tikslesnį valdymą. Be to, su naujaisiais ratais stabdymo kelias, stabdant nuo 100 iki 0 km/val. greičio, yra iki dviejų metrų trumpesnis.
Į standartinę abiejų „Performance“ modelių įrangą įeina „RS Dynamic Package“ paketas. Jį sudaro iki 280 km/val. padidintas maksimalus greitis, „Quattro“ sportinis diferencialas ant galinės ašies ir atnaujintas dinaminis visų ratų valdymas. Pasirinkus papildomą „RS Dynamic Package plus“ paketą maksimalus greitis ūgteli iki 305 km/val., Į jį taip pat įeina RS keraminė stabdžių sistema, kuri, palyginti su plieniniu analogu, sutaupo dar 34 kilogramus svorio.
Naujųjų „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ kėbulo spalvą galima rinktis iš 16-os spalvų paletės, įskaitant blizgią ir matinę apdailą.
C8 kartos „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ tęsia ilgametę „Audi“ sportinių automobilių strategiją, apimančią „Plus“ ir „Performance“ modelius. Viskas prasidėjo 2004 m. su C5 kartos „RS 6 Avant Plus“, kai buvo išleista šiek tiek didesnės galios, ribota 999 vienetų serija. Tai buvo pirmasis „Audi“ modelis, oficialiai galėjęs išvystyti didesnį nei 250 km/val. greitį.
2008 m. rinkoje pasirodė 500 vienetų ribota C6 kartos serija – šie modeliai jau galėjo pasiekti 303 km/val. greitį. C7 kartos modelyje „Plus“ tapo „Performance“: 2016 m. nuo konvejerio nuriedėjo „Audi RS 6 Avant“ ir „RS 7 Sportback Performance“ su šiek tiek patobulintu varikliu, kurių maksimalus greitis, priklausomai nuo įrangos, buvo apribotas iki 250, 280 arba 305 km/val.