Nors kompaktiškas miesto visureigis „Audi Q3“ dar tik debiutuoja, Ingolštadto žmonės jau susirūpino šio modelio modifikacijomis – uždarame renginyje „Audi“ pardavėjams jau buvo parodytas „Q3 RS“ prototipas.
Po prototipo variklio dangčiu slepiasi 2,5 litro darbo tūrio 340 a.g. „TFSI“ serijos variklis, kuris montuojamas serijiniuose automobiliuose „RS3“ ir „TT RS“. Tiesa, prototipą pristatęs padalinio „Quattro“ vadovas Štefanas Railis prisipažino, kad variklis „Q3 RS“ sumontuotas 40 cm toliau nuo galinės variklio sienelės, todėl atsirado šiokių tokių techninių problemų. Dėl šios priežasties dar negalima bandymų metu išnaudoti viso automobilio potencialo, o inžinierių komanda ieško būdų, kaip išgydyti šias „vaikiškas ligas“.
Ar įvyks serijinio „Audi Q3 RS“ premjera dar neaišku – „Audi“ šiuo metu nori išsiaiškinti potencialių pirkėjų reakciją, ar reikia jiems galingo, greito ir brangaus, tačiau kompaktiško miesto visureigio. Būtent dėl šių priežasčių vokiečiai prototipą rodys įvairiuose uždaruose firmos renginiuose.