2019-aisiais „Volkswagen“ koncentruosis į visureigių segmento plėtrą, atstovybių tinklo didinimą ir produktų gamos išplėtimą elektromobiliais su „ID.“ modeliu. Šį pavasarį „Volkswagen“ pradės ilgai lauktus išankstinius pirmojo „ID.“ elektromobilių šeimos modelio užsakymus. Šis modelis pagamintas pasitelkiant unikalią modulinę MEB platformą, kuri leidžia pasiūlyti masėms prieinamus elektromobilius. Taip pat bus pristatyti du nauji modeliai – „T-Cross“ visureigis pavasarį ir atnaujintas „Passat“ trečiąjį šių metų ketvirtį.
„Audi“ 2018-aisiais iš viso pardavė 1,81 mln. automobilių – 3,5% mažiau nei 2017-aisiais. 20 naujų modelių ir naujoji WLTP bandymų metodika lėmė trumpalaikį pardavimų kritimą Europoje – -13,6% palyginus su 2017-aisiais. Pernai Lietuvoje parduoti 457 nauji „Audi“ automobiliai, kurie gamintojui užtikrino 20,1% premium klasės automobilių rinkos dalį. Pernai populiariausi „Audi“ modeliai buvo Q7, Q5 ir A6, kurie sudarė 58% visų pardavimų.
2019-aisiais „Audi“ rinkai pasiūlys net 20 naujų inovatyvių modelių. Naujasis Q3 jau pasiekė Lietuvą, o progresyvusis „Audi A1 Sportback“ pasirodys netrukus. Viena laukiamiausių metų naujienų, elektrinis „Audi e-tron“, Lietuvos keliuose pasirodys jau pavasarį. Atnaujinti „Audi A4“ ir „Audi Q7“ modeliai Lietuvą pasieks kiek vėliau, o naujų „Audi Q3“ ir „Audi A1“ versijų laukiama metų pabaigoje.
2018-aisiais „Volkswagen commercial vehicles“ (LCV) demonstravo puikius rezultatus ir Baltijos šalyse užėmė 16,7% rinkos (+2,4 proc. punkto augimas). „Volkswagen“ LCV Lietuvoje pernai užėmė rinkos lyderio poziciją – buvo parduoti 1 193 (+57%) automobiliai. Užimama rinkos dalis išaugo iki 21,7%, net 5,4 proc. punkto daugiau nei 2017-aisiais. Puikius rezultatus lėmė laimėti viešųjų pirkimų konkursai, pavyzdžiui, Greitosios medicinos pagalbos automobiliams Lietuvoje ir Latvijoje.
2019-ieji komerciniams automobiliams taps elektrifikacijos metais. Rinkai bus pristatyti pirmieji „e-Crafter“ modeliai, kuriais prekės ženklas siekia pademonstruoti didelį komercinių elektromobilių potencialą. Ateinančius tris mėnesius „Volkswagen“ LCV kartu su kurjerių tarnyba DPD demonstruos, kaip „e-Crafter“ gali paversti siuntų pristatymą miestuose draugiškesniu gamtai ir efektyvesniu. 2019-aisiais „Volkswagen“ LCV taip pat pristatys „Amarok Hunter“ ir atnaujintą „T6“.