Departamentas kritikos sulaukė žiniasklaidai paskelbus, kad platformoje su šūkiu „Real is beautiful“ (Tikra yra gražu) naudojamos ne Lietuvoje darytos iliustracijos.
Po šios žinios paskelbimo socialiniuose tinkluose pasklido ironiški įrašai, kur pasaulinio garso objektai pristatomi kaip Lietuvos vietos. Prie šios bangos prisidėjo ir premjeras Saulius Skvernelis. Savo „Facebook“ paskyroje jis pasidalijo Europos Komisijos pastato Briuselyje nuotrauka su prierašu „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“.
„Keista, kad Valstybinis turizmo departamentas rengdamas konkurso sąlygas leido naudoti Lietuvos neatspindinčias nuotraukas. Juk „Real is beautiful“- būtent Lietuvos prisistatymo platforma pasauliu“, - sakė M.Janulionis.
Naujienų portalas 15min.lt ketvirtadienį pranešė, kad „Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai naudoja pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.
Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.