Remiantis naujai pristatytu „Skaitmeninio keliautojo“ portretu, galima teigti, jog atsirado nauja skaitmeninių keliautojų klasė, kurią galima vadinti „skaitmeniniu elitu“. Šie asmenys turi ir naudoja bent du skaitmeninius prietaisus (pavyzdžiui, išmanųjį telefoną ir planšetinį kompiuterį) planuodami savo keliones, jas pirkdami. Šis keliautojų segmentas išaugo nuo 5 procentų 2011 metais iki 33 procentų 2013 metais (skaičiuojant nuo aktyvių keliautojų skaičiaus).
Kelionių industrijos atstovas Stevenas Cohenas (MMGY Global viceprezidentas) teigia, kad į šią keliautojų klasę turėtų atkreipti dėmesį visi, dirbantys kelionių industrijos srityje.
„Kelionių industrija turėtų atsargiai nagrinėti šią naują, besiformuojančią grupę, kuri atstovauja naujai keliautojų kartai. Išsiaiškinome, kad „skaitmeninis elitas“ ne tik keliauja ir išleidžia daugiau nei kiti keliautojai, bet ir planuoja išleisti dar daugiau ateityje“, – aiškino S. COhenas.
Taigi, kas yra tas naujasis „skaitmeninis elitas“ ir kuo jie labiausiai skiriasi nuo kitų keliautojų? Štai keletas įžvalgų iš atlikto tyrimo.
Klestinti rinka: „Skaitmeninį elitą“ sudaro tie keliautojai, kurie gali prisijungti prie interneto naudodamiesi išmaniaisiais telefonais arba planšetiniais kompiuteriais. Per pastaruosius trejus metus išmaniųjų telefonų naudojimas tarp aktyvių keliautojų padidėjo tris kartus. Planšetinių kompiuterių taip pat įsigyjama vis daugiau.
Šeima: Pusė „skaitmeninio elito“ turi vaikų. Jie dažniausiai keliauja su vaikais ir šie turi didelės įtakos visos šeimos laisvalaikio veiklų planavimui. „Skaitmeninio elito“ šeimos su vaikais tariasi ir rinkdamosi atostogas – jų kryptis, trukmę etc.
„Skaitmeniniai keliautojai“ smagiau leidžia laiką: atostogaudami „skaitmeninio elito“ atstovai dėmesį skiria poilsiui ir malonumams. Jie ieško įvairių būdų pailsėti ir atsipalaiduoti: perka alkoholinius gėrimus, ieško nuotykių, skaito etc.
Keliauja, jei turi moderniųjų technologijų: „skaitmeninio elito“ atstovai per metus vyksta į daugiau poilsinių kelionių nei kitų klasių keliautojai. Šios grupės atstovai yra linkę pirkti „paskutinės minutės“ keliones ir jų metu išleisti daugiau nei kiti keliautojai.
Tarptautiniai interesai: „Skaitmeninio elito“ atstovai labiau linkę keliauti į užsienį ir per pastaruosius metus bent kartą buvo išvykę iš JAV. Iš 10 tokių keliautojų net 6 rinkosi vietas, iki kurių lėktuvu reikėjo keliauti ilgiau nei 8 valandas. Jie rinkosi tokias skirtingas vietas kaip Rytų Europa ir Karibai.
Socialiniai ryšiai: „Skaitmeninio elito“ socialiniai ryšiai internete atrodo visai kitaip nei tų keliautojų, kurie mažai naudojasi moderniosiomis technologijomis. Iš 10 skaitmeninio elito atstovų net 8 turi savo paskyras socialiniame tinkle „Facebook“ ir daugiau nei 3 iš 10 aktyviai naudojasi „Twitter“ paskyromis.
Pagrindinės savybės: Aiškiai skiriasi ir „skaitmeninio elito“ bei kitų keliautojų asmeninės savybės. „Skaitmeninis elitas“ save apibūdina kaip laimingus, smagius ir pasitikinčius savimi, mokančius bendrauti, sveikus, sportiškus dažniau nei kiti keliautojai.
Apsipirkinėjimo įpročiai: „Skaitmeninis elito“ atstovai, ieškodami kelionių kainų dažniausiai renkasi internetines kelionių agentūras. Ta pati praktika galioja ir užsisakant keliones.
Reikalavimas pagerinti informacijos sklaidą internete: Aktyviai išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais besinaudojantys asmenys pasisako už platesnės ir kokybiškesnės informacijos apie keliones pateikimą kelionių agentūrų internetiniuose puslapiuose. Tai visiškai suprantama, kadangi net 9 „skaitmeninio elito“ atstovai iš 10 keliones bent kartą per metus keliones užsisako ir perka internetu. Ši keliautojų grupė taip pat domisi pateikiamais interaktyviais žemėlapiais, atsisiunčiamais kuponais, mašinų nuoma ir kitomis puslapiuose siūlomomis paslaugomis.