Suprakaitavę miestiečiai oro trūkumą bando kompensuoti atidarydami orlaides, tačiau tai patinka ne visiems. Vyresni žmonės jaunimui siūlo tiesiog išlipti ir eiti pėsčiomis. Neretai tai padaryti priverčia ir dėl karščio sušlubavusi sveikata.
O perkaitę ir suprakaitavę keleiviai atpirkimo ožiu pirmiausiai renkasi vairuotoją. Būtent į juos krypsta keleivių nepasitenkinimas, nes daugumoje transporto priemonių vėdinimo ir liukų atidarymo sistemos yra įrengtos jų kabinose. Teisybės ieškantiems tenka teisintis dėl neveikiančių prietaisų.
Vežėjai pripąžįsta, jog dauguma autobusų bei troleibusų nėra tinkami keleiviamsvežti ir laukia paramos iš Briuselio. Tiesa, neaišku, ar sulaukus lėšų vėl nebus nupirktas transportas be patogumų.
Deja, bet naujosios transporto priemonės į Vilniaus gatves šiais metais tikrai neišriedės. Įsigyti norimų 100 autobusų bei troleibusų nepavyks dėl biurokratinių kliūčių. Šiuo metu Vilniaus mieste keleivius veža apie 400 autobusų ir daugiau nei šimtas troleibusų. Iš jų su gamykliniais kondicionieriais tik kas ketvirtas autobusas ir mažiau nei pusė troleibusų.
Daugiau žiūrėkite TV3 reportaže.