Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
viesbuciu atsakymai, ne vienas zmogus jiems uzklausimus rase:
Greetings from Olhuveli Beach & Spa Resort Maldives.
Actually we don’t have any discount package which could be sale by the rate US$600 for 15 days, doesn’t matter type of villa.
So be careful with this proposal, it should be swindle.
Earlier we do have some email asking the same question about that website.
Should you required further information with regards to direct booking, please do not hesitate to contact us.
Warm Regards,
Lao Marlinda Lawrence | Sales & Marketing Coordinator

Kaip gali gincytis, kai sitiek faktu pateikta ir netiketai sustabdyta uabo veikla?
gaudykit veja-laukuose....
Nu ne, gal nuliūdinsiu, bet ne atstovė. Esu vartotojas. Ir stabilios psichikos. O tu kas būsi? K. Žukausko darbdavys?
Cia Myliuatostogas.lt atstove komentuoja, taip? :))))))
Jei bendrovė veikia sąžiningai, tai panašūs "rašinėliai" ne tik žlugdo verslą, bet ir pačią bendrovę veda į bankrotą. Spėju, kad šiuo atveju konkurentai sukilo, nes rinkoje yra daugybė panašių interneto parduotuvių, kurios niekam neužkliūva, tačiau, straipsnyje linksniuojama bendrovė, ko gero, įlindo į grupinių apsikirpimų portalų kąsnelį, todėl, pastarosios su tuo taikstytis neketina. Gal savo iniciatyva, gal kieno nors paskatintas, seklys - mėgėjas Karolis Žukauskas atliko tyrimą ir paskelbė savo abejones ir įtarimus. Deje, čia prasideda migla. nežinau ar pastebėjote, bet aš nematau nei vieno nukentėjusiojo. Nėra nei vieno žmogaus, kuris negavo paslaugų ar buvo kitaip apgautas. Akivaizdu, kad nepagrįstai pučiamas panikos burbulas pučiamas ir tiek. Juolab, kad K.Žukauskas iš bendrovės gavo net raštišką patvirtinimą, kad, kilus bet kokioms problemoms, sumokėta suma jam bus grąžinta pilnai. Atrodo, ko dar reikėtų, bet K.Žukausko kažkodėl tai netenkina. Nežinau kaip jums, bet man kyla, natūralus klausimas: kodėl tas K.Žukauskas taip supyko? Ar jam nuolaidos nedavė? Gal nemokamų paslaugų nepatiekė? Kas atsitiko?! Tikiuosi nemanote, kad bendrovė privalo atskleisti kokias nors aplinkybes apie tai, kaip gavo aukštos klasės viešbučius už žemą kainą, juolab, neprivalo apie tai aiškintis K. Žukauskui. Negi manote, kad viešbučio registratorė pateiks jums visą informaciją, kai tik jūs paskambinsite? Nepateiks. Ir administracija nepateiks. Priežastis bus labai paprasta. Jei kiti irgi užsimanys, kas tada? Nematau problemos ir tame, kad bendrovės tinklapyje yra reklamuojamos kitos bendrovės ar prekiniai ženklai. Beveik kiekvienoje interneto parduotuvėje masiškai reklamuojami garsūs ženklai ar "brendai", pastariesiems dažniausiai net apie tai nežinant, ir niekam jokių problemų dėl to nekyla. Ar blogai, kad bendrovėje dirba vienas, du, ar tik keli darbuotojai, jei jie su darbu susitvarko? Gerbiamieji, verslą daro ne tik korporacijos, bet ir pavieniai asmenys. Taigi, gal reikėtų pereiti prie esmės. O esmė tokia, kad visas šitas rašinėlis labai nemaloniai kvepia. Tai tik dar vienas akivaizdus pavyzdys, puikiai atspindintis tiek verslo aplinką Lietuvoje, tiek vartotojų intelektą ir psichinę būklę.
Jezau, kokios nesamones. Nusipirkom ir mes ir zinom, kad nebegausim, juk „Registrų centro“ pateiktoje informacijoje nurodoma, kad įmonė turi vienintelį akcininkę – Maree Crilly, gyvenančią Didžiojoje Britanijoje. Taip pat nurodoma, kad įmonė UAB „Universal Creations“, valdanti prekės ženklą „Myliu atostogas“, registruota ten pat – Didžiojoje Britanijoje. Akcininkė bendrovės vadove tapo 2012 m. rugsėjo mėnesį.

Vat ir gaudysim visi veja laukuose... tikrinomes su zmona siandien sia informacija registru centre.. taip, akcininke nuo 2012 metu tikrai ta Didziosios Britanijos piliete...

REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų