Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Niurburgringas yra ta vieta, kurioje galima išsiaiškinti savo ir vairuojamo automobilio galimybes. Nors automobiliai šią lenktynių trasą sugebėtų įveikti ne vieną ir ne du kartus, tačiau mažiau patyrę vairuotojai labai greitai perdega ir labai greitai sužino kokio minkštumo yra Niurburgringo apsauginė siena.
Kai ateina metas išbandyti naujutėlį automobilį ir išsiaiškinti jo galimybes Niurburgringe, už automobilio vairo sėda milžinišką patirtį turintys vairuotojai. Pavyzdžiui, Vokietijoje leidžiamo žurnalo „Sport Auto“ redakcija norėdama sužinoti „Porsche“, „Ferrari“ ar kito automobilio galimybes, jie neskambina į lenktynininkų akademiją. Jie už vairo pasodina vieną iš „Sport Auto“ redakcijos narių, kuris Niurburgringą pažįsta kaip savo penkis pirštus.
Vokiečiai šį kartą į žaidimų aikštelę išvažiavo su atnaujintu „Porsche 911“ modeliu, kuris turi ne patį galingiausią variklį. Nuo šiol atnaujinti „Porsche 911“ komplektuojamas su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu 420 arklio galių ir 500 Nm. Gamintojo teigimu, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėtų per 3.9 sekundės ir pasiektų 308 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, jog atnaujintas modelis „Sport Auto“ žurnalisto rankose, Niurburringą sugebėjo įveikti per 7 minutes ir 33.67 s. Palyginimui, senąjį 6 cilindrų variklį turėjęs „911 Carrera S“ modelis šią trasą įveikė maždaug 4 sekundėmis lėčiau.
Tad ar „911 Carrera S“ yra greitas automobilis? O taip. Jis yra toks pats greitas kaip ir „Koenigsegg CCX“ ir „CCR“, senos kartos „911 GT2.
Niurburgringas yra ta vieta, kurioje galima išsiaiškinti savo ir vairuojamo automobilio galimybes. Nors automobiliai šią lenktynių trasą sugebėtų įveikti ne vieną ir ne du kartus, tačiau mažiau patyrę vairuotojai labai greitai perdega ir labai greitai sužino kokio minkštumo yra Niurburgringo apsauginė siena.
Kai ateina metas išbandyti naujutėlį automobilį ir išsiaiškinti jo galimybes Niurburgringe, už automobilio vairo sėda milžinišką patirtį turintys vairuotojai. Pavyzdžiui, Vokietijoje leidžiamo žurnalo „Sport Auto“ redakcija norėdama sužinoti „Porsche“, „Ferrari“ ar kito automobilio galimybes, jie neskambina į lenktynininkų akademiją. Jie už vairo pasodina vieną iš „Sport Auto“ redakcijos narių, kuris Niurburgringą pažįsta kaip savo penkis pirštus.
Vokiečiai šį kartą į žaidimų aikštelę išvažiavo su atnaujintu „Porsche 911“ modeliu, kuris turi ne patį galingiausią variklį. Nuo šiol atnaujinti „Porsche 911“ komplektuojamas su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu 420 arklio galių ir 500 Nm. Gamintojo teigimu, automobilis iki 100 km/val. įsibėgėtų per 3.9 sekundės ir pasiektų 308 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, jog atnaujintas modelis „Sport Auto“ žurnalisto rankose, Niurburringą sugebėjo įveikti per 7 minutes ir 33.67 s. Palyginimui, senąjį 6 cilindrų variklį turėjęs „911 Carrera S“ modelis šią trasą įveikė maždaug 4 sekundėmis lėčiau.
Tad ar „911 Carrera S“ yra greitas automobilis? O taip. Jis yra toks pats greitas kaip ir „Koenigsegg CCX“ ir „CCR“, senos kartos „911 GT2.