Taigi, nuo šiol „Talisman“ pasiūlys gerokai kokybiškesnį interjerą, kuriame (pagaliau) atsirado daugiau pirštais apčiuopiamų mygtukų, skirtų įvairių prietaisų valdymui. Be to, atnaujintame modelyje bus diegiama naujos kartos „Renault“ multimedija sistema, kuri pirmą kartą buvo pademonstruota „Lietuvos metų automobilio“ titulą iškovojusiame „Renault Clio“.
Kartu su nauja multimedija atkeliaus ir keli vairavimo asistentai: tiksliau veikianti atstumo palaikymo sistema, didesnį kelio plotą apšviečiantys „LED Matrix Vision“ žibintai. O senamadišką prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis analogas, kuris taip pat, beje, pirmą kartą buvo pademonstruotas naujos kartos „Clio“.
Verta paminėti, jog atnaujintame modelyje rasime ir greitkelių ir važiavimo spūstyse pagalbą, kuri apima prisitaikantį greičio palaikymą su važiavimu savo juostos viduriu, kuris veikia ir posūkiuose. Ši sistema veikia važiuojant iki 160 km/val. greičiu ir palaiko saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Sistema gali pati sustabdyti automobilį ir pradėti važiuoti per 3 sekundes be vairuotojo įsikišimo.
Bendrovės atstovai tikina, jog naujame „Talisman“ komfortui ir stiliui teikiamas ypatingas prioritetas. Apdailos paketai galimi pasirinktinai jau nuo antro „Intens“ apdailos lygio su naujais apmušalais ir odos apdaila. „Riviera“ odos apmušalai galimi trijų skirtingų – „Light Sand-Grey“, „Castenyera Brown“ arba „Titanium Black“ – spalvų. „INITIALE PARIS“ versijoje galima rinktis iš dviejų išskirtinės „Nappa“ odos apmušalų „Black Titanium“ arba „Light Sand-Grey“ su neseniai pristatytu „Cognac“ spalvos dygsniavimu. Taip pat pradedant „Intens“ apdaila pirkėjai gali rinktis iš juodos arba šviesiai pilkos salono spalvos paletės.
Atnaujinta „Renault Talisman“ modelių gama bus komplektuojama su gerai pažįstamais benzininiais bei dyzeliniais varikliais. Benzininių variklių bus 1,3 arba 1,8 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų agregatai, išvystantys 160 arba 225 arklio galias. Nepriklausomai nuo variklio, kurį pasirinksite, abu benzininiai motorai bus poruojami tik su 7 laipsnių automatine pavarų dėže.
Tuo tarpu itin taupių dyzelių gerbėjams bus siūlomi 1,7 arba 2 litrų darbinio tūrio agregatai, kurie išvystys 120, 150, 160 arba 200 arklio galių. Patys galingiausi – 160 ir 200 arklio galių išvystantys motorai bus parduodami tik su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Išsiilgusiems mechaninės pavarų dėžės bus siūloma tik viena opcija – 1,7 litro dyzelinio.