Iš pirmo karto puikios išvaizdos automobilį sukūrę „Peugeot“ dizaineriai nepraleido progos atlikti keletą išvaizdos patobulinimų, dėl kurių „508“ taptų dar labiau pastebimas.
Atnaujintuose modeliuose pagrindinį vaidmenį atliks naujo dizaino radiatoriaus grotelės su jose įkomponuotu, vėlgi, naujo dizaino „Peugeot“ logotipu. „508“ taip pat gaus modernizuotus priekinius žibintus, kuriuose nuo šiol rasime LED matricos žibintų technologiją. Pastarieji taps standartinės įrangos dalimi.
Automobilio viduje – taip pat minimalūs pokyčiai. Bendra salono stilistika išliko nepasikeitusi, tačiau į tam tikras smulkmenas reikėtų atsižvelgti. Pavyzdžiui, centrinėje konsolėje esantis 10 colių ekranas dabar savyje talpina naują „Peugeot“ multimedijos programinę įrangą, kurios funkcionalumas turėtų nenusileisti pagrindiniams konkurentams. Taip pat buvo pakeista pavarų perjungimo svirtis.
Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį į skaitmenį prietaisų skydelį, kuriame taip pat buvo įdiegta nauja grafinė sąsaja bei didesnės raiškos ekranas.
Dar šiemet „Peugeot“ salonuose pasirodysianti atnaujinta „508“ modelių gama pasižymės paprastesne versijų įvairove. Modelių gamą sudarys trys įrangos lygiai: „Allure“, „GT“ ir „PSE“.
„Allure“ ir „GT“ įrangos modelių pirkėjai galės rinktis iš keletos skirtingų pasirinkimų: 1,2 litro benzininio, 1,5 litro dyzelinio arba dviejų hibridinių versijų. Pastarosios turi iš tinklo įkraunamo hibrido technologiją, o tai reiškia, jog „Peugeot 508“ tam tikrą atstumą įveiks naudojant elektros pavarą.
180 arba 225 arklio galias išvystančios hibridinės versijos bus poruojamos su priekinių varančiųjų ratų pavara bei 12,4 kWh talpos baterija.
„Peugeot“ taip pat siūlys pajėgią „PSE“ versiją, kuri taip pat turės iš tinklo įkraunamo hibrido technologiją, tačiau „PSE“ versija turės papildomą elektros variklį, kuris padės bendrą hibridinės pavaros pajėgumą pakelti iki 360 arklio galių.
„Peugeot“ atnaujinto modelio kainą turėtų paskelbti artimiausiu metu.