310 kv. m. ploto ir 80 sėdimų vietų restoranas yra populiaraus Vilniaus prekybos centro 1-ame aukšte, rašoma pranešime spaudai.
Nuo šiandien restoranas oficialiai siūlo produktus iš savo visame pasaulyje žinomo meniu. Tačiau dėl koronaviruso pandemijos ir nacionalinių apribojimų viešosioms erdvėms, maistą kol kas bus galima tik išsinešti arba užsisakyti į namus.
Restoranų tinklas tikisi savo gerbėjus Lietuvoje kuo greičiau priimti ir restorano viduje – kai tik koronaviruso sukelta padėtis pagerės ir palengvės apribojimai maitinimo įstaigoms.
„Nepaisant daugybės mūsų kelyje iškilusių kliūčių, džiaugiamės pagaliau galėdami Lietuvos greitojo maisto rinkai ir gerbėjams pristatyti gardųjį „Burger King“ meniu“, – komentavo pranešime „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų skyriaus vadovė Katre Kõvask.
K. Kõvask patikina, kad užsukus atsiimti maisto į restoraną, profesionalūs jo darbuotojai užtikrins visapusišką klientų saugumą.
„Mes labai rimtai žiūrime į savo klientų sveikatos saugą, kuria kruopštūs restorano darbuotojai pasirūpins dažnai valant ir dezinfekuojant patalpas, išlaikant saugų atstumą, dėvint apsaugines veido kaukes ir daug daugiau. Dabar esame pasiruošę šiltai ir rūpestingai priimti užsakymus išsinešančius lankytojus, o pandemijai pagaliau aprimus, skaniu maistu su šeima ar draugais bus galima įprastai mėgautis ir pačiame restorane“, – sako K. Kõvask.
„Akropolis Group“ komunikacijos skyriaus vadovas Dominykas Mertinas sveikina „Burger King“ su Lietuvoje ilgai lauktu įsikūrimu.
„Populiarių ir pirmaujančių prekės ženklų pasaulyje sprendimas žengti į Lietuvos rinką pirmiausia atsidarant „Akropolyje“ mums yra didelis įvertinimas. Labai džiaugiamės ir sveikiname „Burger King“ atvykus į Lietuvą nepaisant pandemijos sukeltų nesklandumų. Esu tikras, kad mūsų prekybos centro lankytojai tai irgi įvertins. Toks partneris kaip „Burger King“ mums taip pat padeda išlikti pirmu pasirinkimu kitiems tarptautiniams prekės ženklams ir klientams. O didelė geriausių prekės ženklų ir maitinimo paslaugų įvairovė visada buvo mūsų prioritetas ir atsakomybė prieš klientus“, – sako D. Mertinas.
Tačiau D. Mertinas taip pat primena prekybos centro lankytojams laikytis saugumo reikalavimų.
„Žinau ir suprantu, kad daugelis žmonių dabar norės paragauti „Burger King“ maisto, tačiau labai prašome visų elgtis atsakingai. Šiuo metu ypač didelį dėmesį skiriame savo klientų ir darbuotojų saugumui, todėl kviečiame lankytis prekybos centre tik esant būtinybei ir gerbti saugumo reikalavimus“, – supratimo prašo D. Mertinas.
Naujojo restorano Vilniuje atidarymas sukūrė apie 25 darbo vietas. Tai yra antras už Estijos ribų ir aštuntas Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ šiemet atidarytas šio pasaulinio prekės ženklo restoranas.