Per artimiausius 3 sezonus ji dainuos pagrindines partijas net penkiuose svarbiausiuose pasaulio operos teatruose: Milano La Scala, Londono Covent Garden, Niujorko Metropolitenas, Paryžiaus Bastilijos opera ir Vienos Staadsopera. Milane solistė dainuos E. Korngoldo operoje „Miręs miestas“. Londone ir Paryžiuje Asmik atliks pagrindinę partiją L. Janačeko „Jenufoje“, o Niujorke jos laukia net trys spektakliai: R. Štrauso „Salomėja“, G. Puccini „Madam Baterflai“ ir naujas K. Weillio operos „Mahoganio miesto pakilimas ir žlugimas“ pastatymas. Čia dar įsiterpia Teatro Real Madride, Ispanijoje kur solistė pasirodys A. Dvořáko „Undinėje“. Neįtikėtina, tačiau šalia šių grandiozinių planų, Asmik išlieka ištikima VCO, ne tik kaip viena jos įkūrėjų ir steigėjų, bet kartu su D. Ibelhauptaite ir G. Rinkevičiumi kitą sezoną dalyvaus naujojoje „Pikų damos“ premjeroje!
„Mano kelias buvo tikrai ilgas, bet, matyt, toks, koks ir turėjo būt. Vis dėlto šiandien esu ten, kur esu. Patekti į didžiąsias scenas ne taip sudėtinga, - gerokai sudėtingiau yra jose išlikti“, - sako pati Asmik, pridurdama – „Aš niekada neturėjau tikslo dainuoti didžiausiose pasaulio scenose. Galbūt todėl, kad visose jose buvau nuo pat vaikystės, kai keliaudavau su tėčiu, su mama ir dėl to, kažkokio desperatiško tikslo būti ten aš niekada neturėjau tol, kol neiškeliavo mano tėtis. Kai jis išėjo, man kažkodėl labai daug kitokių dalykų pasidarė svarbūs ir dainavimas tose didelėse scenose įgijo kitokią prasmę. Žinau, kad mano tėvams yra be galo svarbu ir labai gera žinoti, kad ten būsiu, mane ten girdėti ir matyti. Tikiu, kad ir tėtis kažkur ten aukštai didžiuojasi.“
Ne vienas, skaitydamas apie puikias Asmik naujienas užduos klausimą: „Kas gi lėmė tokią svaiginančią sėkmę, kelionę į bene kiekvieno solisto svajonių sąrašo viršuje esančias scenas?“. Asmik atsako labai santūriai: „Be galo didelis darbas. Jeigu kas nors įsivaizduotų, kiek aš daug dirbu, toks klausimas nekiltų. Dirbu labai daug. Ir ne tik ta prasme, kad nuolatos dainuoju daug spektaklių. Dirbu su savimi, daug investuoju į savo dainavimo tobulinimą, rolių ruošimą, į tai įeina ir kalbų mokymasis, ir net darbas ties savo kūnu.
Šie teatrai pasirinko būtent mane, nes jie visi žino mano darbus ir norėjo manęs kaip žmogaus, kuris gali išjudinti tam tikrus limitus. Tai yra labai svarbu. Nėra taip sudėtinga dainuoti visuose šituose teatruose. Gerokai svarbiau būti savimi ir padaryti juose kažką tokio, ko niekas dar nedarė. Visa tai dar ateityje, ir aš tikiuosi, kad man pavyks. Siekiant savo svajonės svarbiausia nepamiršti išlikti žmogumi“, - atsako Tarptautiniuose apdovanojimuose Londone geriausios pasaulyje jaunos solistės titulą laimėjusi dainininkė.