• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Subaru“ pagaliau pradėjo rimtai svarstyti idėją, kurią bet dauguma sveiko proto automobilistų per pastarąsias dvi dešimtis metų yra nors kartą išreiškę viena ar kita forma apie šio gamintojo, kaip ir „Mitsubishi“ įspūdingus atitinkamai „Impreza WRX/Sti“ ir „Lancer Evolution“ modelius. Tai yra išlaikyti jų dinamines charakteristikas, tačiau papuošti juos unikaliais, nieko bendro su masinės gamybos modeliais neturinčiais kėbulais.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu, kai „Mitsubishi“ atstovai dar galvoja, ką daryti su savo „Evo“ modeliais, „Subaru“ demonstruoja mums, ką šios kompanijos dizaineriai yra paruošę naujos kartos WRX ir galingesniam jo giminaičiui STi. Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje debiutavęs WRX konceptas veikia geriau už bet kokius komentarus.

REKLAMA

Studijiniams projektui pritaikytas kėbulas, kurį dauguma automobilių gamintojų pastaraisiais metais įprato vadinti „keturių durų kupė“.

Papuoštas agresyviomis detalėmis, kurių ir galima tikėtis iš WRX modelio arba kai kuriomis užuominomis ir į „Lancer Evo“, modelis turi išgaubtą variklio dangtį, raumeningas ratų arkas, kuriose sutalpinti 245/40 ZR20 išmatavimų padangomis „Dunlop“ apauti 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, taip pat ir itin efektingai atrodantį galinį difuzorių. Kitaip nei ant „Impreza“ modelių šie dizaino elementai dabar atrodo natūralūs, o ne prilipdyti.

REKLAMA
REKLAMA

Prototipo kėbulo ilgis siekia 4521 mm, plotis apima 1889 mm, o aukštis – 1389 mm, taigi jis yra šiek tiek žemesnis ir platesnis už ketvirtos kartos „Impreza“ sedaną. Jo ratų bazė taip pat pastebimai ilgesnė ir siekia 2761 mm lyginant su „Impreza“ baze, kuri siekia 2644 mm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Subaru“ tikina, kad ryškus iškilimas ant variklio gaubto suteikia erdvės naujam turbininiam varikliui ir tarpiniam oro aušintuvui, tačiau greta šio komentaro daugiau informacijos apie būsimą variklį nepateikia.

Japonų automobilių gamintojas taip pat priduria, kad siekiant pažeminti ir taip ne per aukštai esantį svorio centrą ir sumažinti svorį automobilio stogas buvo pagamintas iš anglies pluošto.

Kada ir kokiu pavidalu WRX iš koncepto pavirs į serijinės gamybos modelį informacijos kol kas nėra, kadangi pats konceptas buvo parengtas siekiant išsišaiškinti vartotojų reakciją.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų