L. Pūraitė visada laikėsi nuostatos: kol mokaisi, tol geriau nedirbti, nes dažniausiai dėl to nukenčia mokslai. Reikia rinktis darbą arba mokslus. Tad mergina dėmesį ir pastangas sutelkė į mokslus, kol netikėtai gavo pasiūlymą dirbti pagal specialybę. „Manau, kad mane pasirinko todėl, jog gerai užsirekomendavau per tuos metus, kuriuos praleidau studijuodama Lietuvos edukologijos universitete“, – atviravo L. Pūraitė. Einant grupės seniūnės pareigas, jai dažnai tekdavo daug bendrauti su dėstytojais, todėl visi merginą pažinojo.
Viena iš dėstytojų pasiūlė merginai pedagogo darbą. „Iki šiol nebuvau dirbusi pagal specialybę, todėl pasiūlymas dirbti mokytoja suintrigavo: geros sąlygos, prestižinė vieta, palankios galimybės tobulėti ir puiki darbo patirtis. Viskas, ko reikia jaunam žmogui“, – sako Liucija.
Ilgai nedvejojusi mergina priėmė naują iššūkį. Liucija iki šiol džiaugiasi savo sprendimu dirbti mokykloje. „Dabar manau, kad, jei labai nori ir užsispiri, viską galima suspėti. Žinoma, reikia darbus susidėlioti pagal prioritetus“, – sako LEU studentė L. Pūraitė. Ji tvirtina, kad visuomenei itin svarbus pedagogo darbas, nes nuo jo priklauso jaunosios kartos ateitis.
L. Pūraitė po mokyklos baigimo apie studijas universitete galvojo iš anksto. „Skaičiau spaudoje apie universitetus, vaikščiojau į individualias konsultacijas, klausinėjau pažįstamų nuomonės. Domėjausi įvairiausiomis studijų kryptimis, tačiau labiausiai mane traukė ekonomikos sritis. Nuo mažų dienų augau tokioje šeimoje, kur mačiau, su kokiais sunkumais susiduriama dirbant mokytoju. Laikui bėgant supratau, kad man ši specialybė patinka“, – savo pasirinkimą studijuoti LEU prisimena L. Pūraitė. Ji pasirinko ekonomikos sritį, nes ekonomika – pinigų srautai. Todėl rinkdamasi studijas nedvejodama pirmu numeriu įrašė ekonomikos specialybę Lietuvos edukologijos universitete.
Mokykloje merginai labiausiai patiko mokytis tiksliuosius mokslus, t. y. matematiką, ekonomiką. „Besimokydama visada domėjausi menu ir sportu: lankiau dramos, sporto, dainavimo būrelius, taip pat muzikos mokykloje kanklių ir fortepijono pamokas, 12 metų grojau liaudies instrumentų ansamblyje „Jurginėlis“. Koncertuodama aplankiau daug pasaulio šalių. Įstojusi į LEU pradėjau groti kanklėmis ansamblyje „Šviesa“, – prisimena L. Pūraitė. Jai muzikavimas – kaip pramoga, atsipalaidavimas, grodama visada jausdavosi rami, pabėgusi nuo kasdienybės. Nors dabar visą dėmesį sutelkusi į bakalauro baigiamąjį darbą ir mokytojavimą, tačiau kartais paskambina pianinu ir pavirpina kanklių stygas. Šiuos instrumentus Liucija turi namuose.
Lietuvos edukologijos universitetą L. Pūraitė pasirinko todėl, kad jis suteikia mokytojo kvalifikaciją ir ekonomikos specialybę, kuri, kaip mano Liucija, yra labiausiai susijusi su pasauliu. „Man šios studijos išskirtinės tuo, kad yra galimybė bendrauti su aukštos kvalifikacijos dėstytojais, profesoriais, yra galimybė išvykti į užsienį pagal Erasmus programą, dalyvauti įvairiose konferencijose ir t. t.“, – sako LEU studentė.
L. Pūraitė sako, kad šios studijos jai, kaip asmenybei, suteikė noro tobulėti, darbštumo, kantrybės. „Su šitomis savybėmis galima pasiekti visus gyvenimo tikslus“, – sako mergina. Po bakalauro studijų ji žada stoti į magistrantūrą, toliau tobulinti savo kompetenciją ekonomikos srityje. „Žinoma, ir toliau stengsiuosi išsaugoti pedagogės darbą mokykloje, bet taip pat pasvajoju apie vadybinį darbą“, – apie ateities planus pasakoja Liucija.
Ekonomikos ir verslo pagrindų bakalauro studijos Lietuvos edukologijos universitete skirtos norintiems įgyti žinių ir gebėjimų, leidžiančių aktyviai ir efektyviai veikti versle ar edukacinėje veikloje. Čia dirba profesionalūs dėstytojai, turintys vertingą praktinio darbo patirtį švietimo ir mokslo įstaigose, valdžios institucijose, verslo įmonėse ir asocijuotose struktūrose, rengiantys ir įgyvendinantys įvairius socialinius-ekonominius ir edukacinius projektus. Studentams sudaromos galimybės derinti studijas su darbine veikla.
Studijuodami studentai įgyja žinių ir praktinių gebėjimų ekonomikos ir verslo organizavimo srityje, susiformuoja mokslinio tiriamojo darbo įgūdžius, išmoksta vertinti ekonominius procesus, sudaryti verslo subjektų plėtros strategijas ir jų įgyvendinimo priemones, planuoti, organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti verslo subjektų veiklą, pritaikyti didaktikos žinias rengiant ir įgyvendinant ekonomikos ir verslumo mokymo priemones ugdymo procese, organizuoti ir vykdyti ugdymo procesą, taikyti naujoviškus mokymo metodus, konsultuoti verslumo ugdymo ir verslo organizavimo klausimais.
Ši programa skirta siekiantiems dirbti ekonomikos ir verslumo dalykų mokytojais šalies bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose, gimnazijose, profesinėse ir suaugusiųjų mokyklose, mokymo centruose, švietimo ir mokslo įstaigose, savivaldybių ir valstybinėse institucijose, ES ir tarptautinėse organizacijose, verslo įmonėse ir verslo asocijuotose struktūrose, sukurtose nuosavo verslo įmonėse. Baigus šią programą, suteikiamas ekonomikos bakalauro laipsnis, pedagogo kvalifikacija. Taip pat studijas galima tęsti ekonomikos, vadybos ir verslo administravimo, kitų socialinių mokslų srities magistrantūroje.