Reklama, kurioje vaizduojamas viešbutis, skęstantis šuns išmatose, susilaukė didžiulio pasisekimo tarp turistų.
„KesselsKramer“ reklamos agentūros sukurtas video klipas vaizduoja ekonominės klasės „Hans Brinker“ viešbutį Amsterdame kaip apšnerkštą, itin nepatogų ir stokojantį patogumų. Iškalbiningi šūkiai skelbia „Hans Brinker“ esantį „tikru pragaru tik be deramo šildymo“.
Viešbutis reklamuojasi kaip „atsitiktinai ekologiškas“. Kadangi jame kambariai nevalomi ir trūksta lifto, jis atsitiktinai nuo 1970-ųjų tausoja mūsų planetą.
„Tai viešbutis kuriame neveikia elektros lemputės. Viešbutis – kur dušai turi mažiau vandens nei įprasta. Čia liftai neveikia dienų dienas, o dulkių sriubliai įjungiami itin retai“, - teigia neįprasta viešbučio reklama.
„Tam, kad garantuotume ekologiškumą, viešbučio personalas daro kuo mažiau savo svečiams. Ekologinis liftas užtikrina, kad vienintelė išnaudojama energija norint užlipti į kambarį bus jūsų.“, - prideda. „Palikite rankšluostį ant kabyklos – mes neplausime, nusvieskite ant grindų – mes neplausime.“
Tiesa, tai nebuvo vienintelė prieštaringai vertinama viešbučio reklamos akcija. 1996 m. „Hans Brinker“ vėliavėles su savo logotipu susmaigstė į Amsterdame rastas šunų išmatas.