Apatinis trikotažas ir miegojimo suknelės, marškinėliai - tokius dalykus mergaitėms sukūrė ir pristato kompanija „Jours Apres Lunes“. Ji pristato, kad visa tai skirta vaikams nuo keturių iki vienuolikos metų. Tačiau, nuotraukose matyti, kad mergaites bandyta „paversti“ moterimis: jos pozuoja seksualiomis pozomis, taip pat yra padažytos ryškiu makiažu. Galiausiai, pats apatinis trikotažas ir jo dizainas primena ne vaikiškus ir žaismingus apatinius, o seksualias perregimas kelnaites. Minėtos firmos kūrėjai tikina, kad nėra nieko gražesnio, kai mažos mergaitės kopijuoja savo mamas, pasiima jų lūpdažius, dažosi ir taip žaisdamos įsivaizduoja, kokios jos bus moterys užaugusios. Pasijausti moterimis - būtent toks buvo pagrindinis apatinių drabužių linijos dizainerių tikslas.
Apatinio trikotažo vaikams reklamos modelis (nuotr. Organizatorių)
Tačiau, tai nesužavėjo, atvirkščiai, daugelį šokiravo toks suaugusių noras mažametes paversti moterimis. Tai nėra pirmas atvejis, kada mados kūrėjai savo reklamoms pasirenka mažametes. Kartą žurnalo „Vogue“ skaitytojai išvydo fotografijose ne seksualius modelius, bet mergaites, vilkinčias suknias, avinčias aukštakulnius ir itin ryškiai padailintomis akimis ir lūpomis. Tai šokiravo ne vieną skaitytoją.
Taip pat skaitykite:
Prancūzų „Vogue“ – geidžiamomis gražuolėmis paverstos mažametė
10-metė manekenė – grožio etalonas ar vaikas, praradęs vaikystę?