• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įprasta ralio procedūra – regrupingas (t. y. rokiruotė, kai greičiausi ekipažai pastatomi rikiuotės priekyje), ralyje „Žemaitija – 2015“ padidino intrigą: šeštadienio ryte pirmuosius tris greičio ruožus laimėjo sportininkai, išvakarėse neturėję jokių „priešnuodžių“ pasiutusiam Martyno Samsono tempui.
Tiesa, ralio lyderis turėtą 38 sekundžių persvarą prieš artimiausią persekiotoją išsaugojo ir tikino, kad jokios „matematikos“ tokiuose rezultatuose nėra.
„Šiandien trasa gerokai slidesnė. Pirmieji greičio ruožus (GR) įveikė Ralio sprinto čempionato dalyviai, daugelis kurių važiuoja kiek kitokiomis trajektorijomis, todėl mes patys dirbom „šluotomis“. Atkarpas, kuriose galėtum lėkti penkta pavara, kartais reikdavo įveikti įsijungus trečią“, – įspūdžiais dalinosi M. Samsonas.

Įprasta ralio procedūra – regrupingas (t. y. rokiruotė, kai greičiausi ekipažai pastatomi rikiuotės priekyje), ralyje „Žemaitija – 2015“ padidino intrigą: šeštadienio ryte pirmuosius tris greičio ruožus laimėjo sportininkai, išvakarėse neturėję jokių „priešnuodžių“ pasiutusiam Martyno Samsono tempui.
Tiesa, ralio lyderis turėtą 38 sekundžių persvarą prieš artimiausią persekiotoją išsaugojo ir tikino, kad jokios „matematikos“ tokiuose rezultatuose nėra.
„Šiandien trasa gerokai slidesnė. Pirmieji greičio ruožus (GR) įveikė Ralio sprinto čempionato dalyviai, daugelis kurių važiuoja kiek kitokiomis trajektorijomis, todėl mes patys dirbom „šluotomis“. Atkarpas, kuriose galėtum lėkti penkta pavara, kartais reikdavo įveikti įsijungus trečią“, – įspūdžiais dalinosi M. Samsonas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A7__9427


Šia situacija pasinaudojo Ramūnas Čapkauskas, laimėjęs 4 ir 5 GR, bei Vytautas Švedas, geriausią rezultatą „atvežęs“ 6 greičio ruože. R. Čapkauskas ūgtelėjusį tempą aiškino sumontuotomis naujomis padangomis ir išvakarėse užgautomis ambicijomis. Įveikus du trečdalius ralio distancijos Ramūnas pakilo į antrąją vietą bendroje įskaitoje aplenkęs Giedrių Notkų ir Janį Vorobjovsą.
„Šiandien važiuojame labiau susikaupę, tačiau Martyno persvara pernelyg didelė, kad būtų įmanoma pavyti. Jie visiškai kontroliuoja situaciją ir jei nepadarys klaidos – pelnytai laimės lenktynes“, – dėstė R. Čapkauskas.
J. Vorobjovso šturmanas Andris Malnieks savo ruožtu teigė, kad palaikomu tempu ir užimama trečia vieta bendroje įskaitoje esantys visiškai patenkinti. Pakilti aukščiau sutrukdė tik pačių padarytos nedidelės klaidelės. Tuo tarpu Giedrius Notkus, antrąją lenktynių dieną smuktelėjęs į 4-ąją vietą buvo kiek lėtesnis.

REKLAMA

A7__9360


„Trūko poilsio, padariau keletą klaidų ir tai atsispindo rezultate. Gerai yra tik tai, kad visi automobilio agregatai veikia nepriekaištingai“, – sakė G. Notkus.
Itin aštri kova vyksta 5-ojoje ralio įskaitoje, kurioje sportininkai varžosi „BMW M3“ automobiliais. Lyderiai Paulius Nanartavičius  ir Karolis Raišys važiuoja beveik identišku tempu, vienas kitą lenkdami ne daugiau kaip dviem sekundėm. Šiems vyrukams ant kulnų lipa trečią poziciją BMW įskaitoje užimantis Egidijus Valeiša (po 6 greičio ruožų jie atsilieka mažiau nei 8 sekundėm). Iš mūšio dėl „Žemaitijos ralio“ trofėjų pasitraukė Saulius Trapuila – subyrėjo jų  automobilio reduktorius.
„Šiandien varžybos klostosi fantastiškai. Jaučiuosi tarsi būčiau kažkokioje alternatyvioje realybėje – greičio ruožai idealūs, tempas didžiulis ir kai viskas pavyksta, apima euforija“, – švytėjo K. Raišys.
Panašiomis nuotaikomis gyveno sportininkai, lenktyniaujantys priekiniais ratais varomais automobiliais. Lyderio pozicijoje užtikrintai važiuoja Mantvydas Repšys, užimantis 11 vietą bendroje įskaitoje. Ričardas Baubinas su „Honda Civic Type-R“ , įpusėjus lenktynėms Joną Pipirą su „Škoda Fabia R2“ lenkė viso labo 8 sekundėm.

REKLAMA
REKLAMA

A5__3253


„Kova labai smagi – intriga didžiulė. Mes su J. Pipiru į kai kurių GR finišą „atvežam“ praktiškai tokius pat laikus, nors mūsų mašinos variklio darbinis tūris yra 2 litrai, o „Škoda Fabia R2“ – 1.6 l. T. y. akivaizdu, kad gamykliniai sportiniai automobiliai yra gerokai pažangesnis už „namudinius“ sprendimus. Be to, Jonas iš tiesų meistriškai vairuoja“, – varžovą gyrė R. Baubinas.
Iš lenktynių dėl avarijų ir gedimų pasitraukė R. Kavaliauskas, apvertęs automobilį po 5 GR finišo. Trasoje netilpo ir Manto Morkio „Renault Clio“.

Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų