Iš viso penktąją varžybų dieną Antano Juknevičiaus vairuojamas „Overdrive Hilx“ trasoje užtruko 4 val. ir 16 min. ir nuo artimiausio varžovo atsiliko 39 sekundėmis. Po šiandienos rezultato lietuviai turėjo įsitvirtinti penktojoje bendrosios įskaitos vietoje, tačiau prieš pat penktojo greičio ruožo startą Kazachstano sportininkui Yerdenui Shagirovui buvo panaikinta beveik septynių valandų bauda už praleistus įskaitinius punktus trečiajame greičio ruože.
„Na ką, liko paskutinė diena – pakilti, veikiausiai, niekur nepakilsime, nebent kažkas nusirašytų. Apibendrinant, tai buvo nebloga treniruotė – pusė metų praėjo po Dakaro, o metų viduryje įveikti 2500 km – labai gerai bet kuriam Dakare dalyvaujančiam sportininkui, – po penktojo greičio ruožo įspūdžiais dalijosi Antanas Juknevičius. – Tikslas buvo pasitreniruoti, bet kartu parodėme labai neblogą rezultatą – esame pirmi po visų „FIA“ top pilotų, kurie važiuoja visą taurę. Galbūt, jei regione nebūtų iškritę tiek lietaus prieš ir per varžybas, trasa būtų dar sudėtingesnė – kopos dabar dėl drėgmės retkarčiais būdavo lyg asfaltas – važiuok kaip nori, vis tiek išvažiuosi. Tuomet būtų įdomiau visiems, bet bendrai viskas šaunu – šalis, gamta ir pačios varžybos. Dabar liko finišo tiesioji ir namo.“
Paskutinę „FIA“ pasaulio „Cross-Country“ ralio taurės dieną Kazachstane sportininkai lenktyniaus simbolinę, daugiau nei 200 km atkarpą Aktau miesto apylinkėse.