„Infrastruktūra negali bloginti gyventojams gyvenimo sąlygų. Dėl praėjimo gyventojams į geležinkelio peroną ir dėl tam tikros apsauginės sienelės gyvenamajame rajone, reikia pripažinti, kad projektavimo metu buvo padarytos tam tikros klaidos. Kai kurie inžinieriai pirmiausiai žiūri tik į projektą, o nemato natūroje, ar yra problema, ar ne. Visi esame žmonės ir visi padarom klaidas, bet reikia jas ištaisyti ir geriausiai tai daryti, kai vyksta darbai“, - penktadienį Marijampolėje žurnalistams sakė A.Butkevičius.
Anot jo, europinės vėžės projektas Marijampolėje jau yra baigtas, todėl iš bendro finansavimo lėšų darbams skirti negalima.
„Turi būti pateikti du atskiri techniniai pasiūlymai Vyriausybei ir Vyriausybės pasitarimo metu turi būti užprotokoluota ir įtraukti geriausi sprendimai dėl požeminio praėjimo ir dėl garso apsauginės sienelės Sasnavos gatvėje, ir mėnesio laikotarpyje šitas protokolinis Vyriausybės nutarimas turi būti priimtas. Tada bus sprendžiamas klausimas, iš kokių finansinių šaltinių šitie projektai Marijampolės mieste turi būti įgyvendinami“, - kalbėjo A.Butkevičius.
Penktadienį premjeras Marijampolėje apžiūrėjo geležinkelio pervažų Marijampolės mieste rekonstrukcijos eigą.
Nepasitenkinimo banga
Dalis Marijampolės gyventojų balandžio pabaigoje miesto savivaldybei įteikė peticiją dėl pėsčiųjų perėjos tarp Sasnavos ir Stoties gatvių įrengimo, skelbia portalas suduvis.lt. Peticijos autorių teigimu, per miestą nutiesus „Rail Baltica“ ir įrengus sankryžas, susisiekimas su Marijampolės centru gyventojams pablogėjo.
Skelbiama, kad saugią perėją įrengti buvo žadėta, pradėjus „Rail Baltica“ modernizavimo darbus, šis įsipareigojimas pakartotas prieš pernai vykusius savivaldos rinkimus, tačiau iki šiol perėja nėra įrengta.