Šaltinis, prašęs neviešinti jo vardo, sakė, kad įprastu atveju norintis įeiti į kabiną turi surinkti durų saugos kodą, o kabinoje esantis pilotas nusprendžia, ar durys turi atsidaryti, ar likti užrakintos.
Jeigu atsakymo nesulaukiama, įgulos narys gali surinkti atsarginį durų atidarymo kodą. Jeigu per 30 sekundžių negaunama atsakymo iš vidaus, durys automatiškai atsirakina. Bet jeigu kabinos viduje esantis asmuo specialiai atmeta tą prašymą, durys lieka užrakintos, sakė lakūnas.
Pasak jo, Europos oro bendrovių taisyklės nereikalauja, kad pilotų kabinoje visuomet būtų bent du žmonės.
Vienas pareigūnas, susipažinęs su antradienį Prancūzijos Alpėse sudužusio Vokietijos oro bendrovės „Germanwings“ lėktuvo juodosios dėžės garso įrašais, sakė, kad vienas iš pilotų buvo išėjęs iš kabinos ir nebegalėjo į ją sugrįžti dėl užrakintų durų, kol laineris galiausiai įsirėžė į kalno šlaitą.
Vokietijos avialinijų flagmanė „Lufthansa“, kuri yra „Germanwings“ pirminė bendrovė, ketvirtadienį sakė neturinti jokios naujos informacijos apie tą tyrimą ir negalinti nei patvirtinti, nei paneigti pranešimų apie numanomą incidentą pilotų kabinoje.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.