Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kad ir ką sugalvotų išdidžiausi automobilių industrijos protai, tačiau „Porsche 911“ buvo vienas mėgstamiausių sportiškų automobilių. Ne tik tarp markės, bet ir automobilių entuziastų.
Nors per pastaruosius metus atsirado ne vienas aršus varžovas, tačiau neseniai pasirodžiusi „911“ karta parodė, jog vokiečiai nežada nusileisti. Net ir naujasis „GT3“, kuris nebeturi hidraulinio vairo mechanizmo ir mechaninės pavarų dėžės, privalės stoti akis į akį su „Nissan GT-R“ ir „McLaren MP4-12C“.
Kad ir ką sugalvotų išdidžiausi automobilių industrijos protai, tačiau „Porsche 911“ buvo vienas mėgstamiausių sportiškų automobilių. Ne tik tarp markės, bet ir automobilių entuziastų.
Nors per pastaruosius metus atsirado ne vienas aršus varžovas, tačiau neseniai pasirodžiusi „911“ karta parodė, jog vokiečiai nežada nusileisti. Net ir naujasis „GT3“, kuris nebeturi hidraulinio vairo mechanizmo ir mechaninės pavarų dėžės, privalės stoti akis į akį su „Nissan GT-R“ ir „McLaren MP4-12C“.