Vokiečių kompanijos specialistai nusprendė, jog „M235i“ privalo turėti ne šešių cilindrų, o aštuonių cilindrų, 4.4 litro darbinio tūrio benzininį variklį. Iš „BMW M5“ automobilio paimtas agregatas naujame „AC Schnitzer“ projekte išvysto 570 arklio galių!
Sumontavus didesnį variklį, vokiečiai šiam automobiliui taip pat suteikė galingesnę stabdžių sistemą, iš anglies ir stiklo pluošto pagamintas kėbulo detalės. Pavyzdžiui, priekyje esančios oro paėmimo angos padeda aušinti 8 cilindrų motorą, o ant bagažinės dangčio esantis spoileris padeda prispausti galinę automobilio dalį.
Kaip ir daugelis kompanijų, taip ir „AC Schnitzer“, daugiau detalių apie naująjį projektą neatskleidžia. Tokiu būdu vokiečiai nori, jog Jūs užsuktumėte į „AC Schnitzer“ stendą Ženevos automobilių parodoje ir tikslius parametrus ir ilgą modifikacijų sąrašą pamatytumėte gyvai.
Būtent taip ir padarysime.